قائم شهر- شهردار قائم شهر گفت: قول تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح جانبازان را در نیمه اول اسفند ماه به مردم قائم شهر داده ایم که این مهم میسر خواهد شد.

تقاطع غیر همسطح جانبازان قائم شهر اسفندماه به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری قائم شهر، دکتر بهمن معین پور افزود: اجرای این پروژه ترکیبی از مسیر رفت از بابل به ساری بصورت غیر همسطح و مسیر برگشت از ساری بصورت همسطح است.

وی توضیح داد: تقاطع جانبازان به طول ۵۹۰ متر که ۲۸۰ متر آن بصورت روگذر و الباقی بصورت رمپ خاکریز شده و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

شهردار قائم شهر تکمیل پروژه های نیمه کاره را اولویت اصلی مدیریت شهرداری دانست و اضافه کرد: تیم مدیریت شهری به طرح هایی همچون تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی، زیرگذر عبور دخانیات و طرح های ساماندهی حریم رودخانه تالار که در دست مطالعه و طراحی است، نگاه ویژه ای دارد.

دکتر معین پور با تاکید بر اینکه در این مسیر گام های موثری برداشته خواهد شد، خاطر نشان کرد: مدیریت پسماند که دغدغه سال های متمادی مردم قائمشهر است بزودی به پایان خواهد رسید.

شهردار قائم شهر ادامه داد: در بخش کنترل ترافیک، بهره برداری از سیستم های هوشمند و مکانیزه که با همکاری سازمان همیاری شهرداری های استان در همان روزهای نخست ورود اینجانب با انعقاد قراردادی عملی گردید و نصب آن بزودی آغاز می شود.

دکتر معین پور از بازگشایی پارکینگ های متعدد در مناطق بحرانی شهر در راستای کاهش و روان سازی ترافیک خبر داد.

شهردار قائم شهر در اولین جلسه شورای اداری که با حضورپرسنل شهرداری برگزار شد، گفت: در حوزه مدیریت شهرداری از هر گروه بندی و جناح بندی گریزانم و به همت و تلاش یکایک پرسنل امید داریم.

دکتر معین پور خاطر نشان کرد: در انجام امور بر سه اصل انضباط اخلاقی، انضباط اداری و انضباط مالی معتقدم.

وی تاکید کرد: باید بر روی این سه اصل پافشاری کنیم و انتظار دارم همکاران در موقعیت های خود اثربخش باشند.

شهردار قائم شهر با اشاره به اینکه ما باید در کار خود الگو باشیم تا انسان موثری باشیم و باید بتوانیم کارهای بزرگتری انجام دهیم، گفت: توانایی و هم افزایی منجر به یک حادثه خوب و نیکو در شهر می شود و همه باید برای عمران و توسعه شهر دست در دست هم دهیم و در این امر خستگی ناپذیر باشیم.

دکتر معین پور افزود: از نابسامانی های مالی و فزونی نامتعارف نیروها که چابکی را در هر سازمان به حداقل می رساند آگاهم و می دانم که امروزه همه شهرداری های کشور به این معضل مبتلا هستند.

شهردار قائم شهر اضافه کرد: با استفاده از ظرفیت های درون سازمانی و نیز توسعه و تنوع خدمات در بخش های مختلف سعی وافر در به خدمت گیری این سرمایه اجتماعی خواهم داشت.

دکتر معین پور با اعلام اینکه انشاالله ریل گذاری صحیحی برای ایجاد پروژه های زیر ساختی به وجود خواهد آمد، ادامه داد: در این راستا و در همین مدت کوتاه با همت شورای محترم پنجم در موضوعات فنی و مهمی ورود کردیم.

وی تاکید کرد: در بدو امر اولویت با ساماندهی در حوزه ماموریت شهرداری است و با ایجاد شهرداری های مناطق یک و دو، نمونه جدیدی برای فعالیت و ارائه خدمت به شهروندان بوجود خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.