تربت جام ـ مشاور امور بانوان اداره آموزش و پرورش تربت جام از برگزاری جشنواره ای با عنوان (نام آوران دشت جام) در محل رباط تاریخی تربت جام خبر داد.

برگزاری جشنواره نام آوران دشت جام

مهین تیجانی، عصر امروز یک شنبه که در محل رباط تاریخی جام حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: این جشنواره به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرایی خواهد شد و تاکنون فراخوانی با موضوعات صنایع دستی، داروهای گیاهی، غذاهای محلی، طراحی و دوخت لباس های سنتی و عروسک های اقوام محلی و ایرانی انجام شده است.

وی هدف از برگزاری این جشنواره محلی را ایجاد اشتغال، بازاریابی توانمندی بانوان و دانش آموزان ذکر کرد و افزود: معرفی طرح ها و الگوی های مناسب با هنر و فرهنگ اسلامی و ایرانی در این جشنواره به احیای ارزش های اسلامی کمک خواهد کرد و می تواند برای نسل جوان الگوهای مناسبی باشد تا با ترویج و توسعه مشاغل خانگی به شناسایی بانوان توانمند و ارتقای بستر کار آفرینی در این منطقه کمک کند.

 مشاور امور بانوان اداره آموزش و پرورش تربت جام گفت: ارسال آثار علاقمندان به این جشنواره تا پایان ۱۲ بهمن ماه خواهد بود و از ۱۴ بهمن ماه این جشنواره در محل رباط تاریخی جام  پذیرای عموم علاقمندان خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.