بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری یک نفر مالخر و کشف مقادیر قابل توجی اموال سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 کشف اموال سرقتی در مانه و سملقان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی حسین رختیانی با اعلام جرئیات این خبر گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و باغات سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری تعدادی از سارقان شدند، افزود: سارقان که اغلب معتاد به مواد مخدر بودند بعد از انجام سرقت، اموال سرقتی را به قصد تامین هزینه اعتیاد به افراد ناشناس می‌فروختند.

وی با بیان اینکه ماموران در ادامه تحقیقات و با اظهارات متهمان، موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کرد شدند، گفت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال دادند.

سرهنگ رختیانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف خود نمود، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در بازجویی از محل اختفای متهم ۷ دستگاه کف‌کش، ۵ دستگاه سنگ فرز، ۲ دستگاه موتور آب و چندین دستگاه موتورجوش کشف و به مالباختگان تحویل گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه وسملقان با اشاره به اینکه متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و مجهز کردن اماکن خصوصی به تجهیزان ایمنی هر گونه موارد مشکوک را با پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۸۷ دستگاه وسائل نقلیه متخلف در شیروان

۸۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف در دی ماه ۹۶ در شهرستان شیروان توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان  افزود: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی، طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح شهر توسط مأموران شهرستان شیروان اجرا شد.

سرهنگ مسعود وحیدیدر ادامه با بیان اینکه اجرای طرح ها با حضور پلیس های تخصصی در قالب ۵ تیم در سطح شهرستان شیروان در دی ماه ۹۶ سال جاری به اجرا گذاشته شد، افزود: در این راستا تعداد ۸۷ دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف به علت نداشتن گواهینامه، مدارک و مزاحمت راهی پارکینگ شدند.

وی به دغدغه پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان اشاره و تصریح کرد: در این راستا ۶۶ دستگاه موتورسیکلت به علت نداشتن کلاه ایمنی و نداشتن مدارک و ۲۱ دستگاه خوردو به علت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث و آلودگی صوتی راهی پارکینگ شدند.

سرهنگ وحیدی در پایان به تداوم طرح­های عملیاتی پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجار شکنی در سطح جامعه برخورد می کند.

آتش سوزی میوه فروشی سیار در بجنورد

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از آتش سوزی یک میوه فروشی سیار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی پاکدل گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در روبروی دانشگاه آزاد بجنورد، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: برابر اعلام ماموران حاضر در صحنه در این حادثه یک میوه فروشی سیار که در محل قرار داشت کاملا در آتش سوخت.

سرهنگ پاکدل بیان داشت: علت این آتش سوزی استفاده از پیک‌نیک غیر استاندارد برای گرمایش از طرف صاحب میوه فروش بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه خسارات جانی نداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در پایان از تمامی شهروندان خواست: با توجه به فصل سرما و برودت هوا با استفاده مناسب از تجهیزات گرمایشی استاندارد از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.

کشف ۲۰۰ گرم کراک و دستگیری ۲ متهم در شیروان

مقدار ۲۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک در شیروان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در تشریح این خبر گفت: برابر انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر حمل و فروش مواد مخدر صنعتی در شیروان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ مسعود وحیدی افزود: ماموران موفق شدند پی ببرند که این متهمان در حال انتقال مواد با یک دستگاه خودرو پراید هستند.

وی ادامه داد: ماموران با تعقیب این خودرو محل اختفای متهمان را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه و با هماهنگی مقام قضایی و در بازرسی از محل اختفای این متهمان مقدار ۲۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع کراک کشف کردند.

وی افزود: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف که متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان ضمن مبارزه بی امان با سوداگران مرگ بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی نراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.