زاهدان- فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور گفت: صنعت هواپیمایی کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وضعیت صنعت هواپیمایی کشور مطلوب است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سردار صفر علی موسوی امروز در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموریت حفاظت ازفرودگاه‌ها به دلیل حساسیت بالا توسط امام خمینی (ره) به طور مستقیم به سپاه داده شده است.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود: صنعت هوانوردی دارای حساسیت‌های فراوانی است از این رو مردمی بودن و سازگاری با روحیات مردم از طریق تکریم ارباب رجوع یک ویژگی مهم در بحث فرودگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه، وضعیت فرودگاه‌ها مطلوب است، گفت: یگان حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان هرسال به عنوان یگان برتر معرفی می‌شد.

سردار موسوی با اشاره به فعالیت‌های فرمانده سابق یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: سرهنگ شهرکی پور با صداقت پای کار آمد و با صداقت خارج شد و این ویژگی باید توسط همه مسئولان مد نظر قرار گیرد.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود: نگاه‌ها به مسئولیت‌ها باید امانت باشد سرهنگ پاسدار شهرکی پور این امانت را گرفت و بهتر آن را برگرداند و در مدت فعالیت خود نیز به نحو احسن به وظایف محوله عمل کرد.

وی ادامه داد: ارتباط، دوستی و محبت با کارکنان کلید موفقیت در اهداف یک سازمان است و این ارتباط باید در سطح مختلف اداری برقرار شود.

ادامه داد: پاسداران با توکل به خدا متوسل به ائمه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، و به شکر خداوند در همه عرصه ها موفق هستند.

 در پایان این مراسم اززحمات سرهنگ پاسدار شهرکی پور تجلیل و سرهنگ پاسدار محمد رضا امین افشار به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان سیستنان و بلوچستان منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.