قزوین_ مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری از آثار برتر رسانه ای «بانوان خبرنگار» در محورهای مختلف توسط سازمان بسیج رسانه کشور تقدیر می شود.

تقدیر از آثار برتر خواهران رسانه‌ای قزوین

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: در راستای تبیین بیانات مقام معظم رهبری از آثار برتر رسانه ای «بانوان خبرنگار» در محورهای مختلف توسط سازمان بسیج رسانه کشور تقدیر می شود.

وی علل و پیامدهای مبارزه با حجاب و ترویج بی حجابی، وضعیت زن ایرانی قبل و بعد از انقلاب اسلامی، اهمیت نقش زن در اجتماع، تفاوت زن در غرب و ایران، اهمیت نقش زن در خانواده زن، رسانه و خانواده، فرزندآوری، اهمیت نهاد خانواده، عوامل موثر در تضعیف خانواده، عوامل تضعیف خانواده در غرب و الگوی سوم از جمله محورهای این فراخوان است؛ با این ابعاد که زن در تعریف غالبا شرقی همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ سازی و در تعریف غالبا غربی به مثابه موجودی که جنسیت او بر انسانیتش می چربد و ابزاری جنسی برای مردان و در خدمت سرمایه داری جدید است معرفی می شود، شیرزنان انقلاب و دفاع مقدس نشان داده اند که الگوی سوم (زن نه شرقی و نه غربی ) است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بانوان فعال و خبرنگاران می توانند آثار خود را در قالب گزارش، خبر، مصاحبه، یادداشت، عکس، مستند و کلیپ که طی یک سال گذشته در یکی از رسانه های استان قزوین یا کشور منتشر شده است را به نشانی قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹ سازمان بسیج رسانه استان قزوین یا به آدرس تلگرام @abouzar۳ ارسال کنند.

کشاورز آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره را ۳۰ بهمن ماه عنوان و اضافه کرد: این آثار به دبیرخانه مرکزی سازمان بسیج رسانه کشور ارسال می شود که شماره تماس ۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰ برای پاسخگویی و دریافت آثار خبرنگاران در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.