کرج - همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ۱۲ بهمن استاندارالبرز با حضور در گلزار شهدای چهارصد دستگاه شهرستان کرج با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره کرد.

تجدید میثاق استاندار البرز با آرمان های انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم که صبح امروز پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان  ومدیران شهری واستانی، خانواده های معظم شهدا وایثارگران برگزار شد نماینده عالی دولت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

استاندار البرز در این مراسم  با تبریک این ایام فرخنده به رشادت های صورت گرفته در طول انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: پروژه های متعددی برای گرامیداشت هر چه بهتر این دهه آماده شده است و در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

محمدعلی نجفی با تاکید بر حضور هر چه بیشتر مسئولان در بین مردم گفت: تمام توان خود را باید در جهت  تامین مطالبات مردم به کارگرفت و از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه گفت: ضمن آنکه مسئولان باید برای حل مشکلات تلاش بیشتری کنند سرکشی از خانواده های معظم شهداء نیز امری ضروری است.

استاندار البرز تصریح کرد: حرف ها و خواسته های مردم باید شنیده شود تا شاهد تبدیل آن به اعتراض نباشیم.

استاندار البرز در پایان افزود: در ایام دهه فجر ضمن حضور در تمام شهرستان های این استان از نزدیک مشکلات مردم رصد می شود وتلاش می کنیم در جهت حل آنها گام برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.