قزوین_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر حشیش با دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

 ۵ کیلوگرم مواد مخدر حشیش در قزوین کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ ایمانعلی محمدزاده در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان قزوین حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین – زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را متوقف کردند. 

وی افزود: در بازرسی از وسایل یکی از مسافران این خودرو، مقدار ۵ کیلو گرم موادمخدر از نوع حشیش کشف و در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ محمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری یک سارق و کشف۴ فقره انواع سرقت در شهرستان قزوین خبر داد.  

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی افزود: مأموران کلانتری ۱۳ باهنر سارقی را در این خصوص دستگیر کردند و وی در بازجویی فنی پلیس به ۴ فقره انواع سرقت اعتراف کرد. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند. 

البسه قاچاق به مقصد نرسید 
 
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف کالای قاچاق خارجی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در قزوین خبر داد. 
 
سرهنگ آرش مرادی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق وارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین- زنجان در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا به یک دستگاه خوردو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستورایست صادر کردند.
 
وی ادامه داد: راننده خودرو با مشاهده مأموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بالا متواری و بلافاصله واحد گشت به تعقیب خودرو پرداخته و موفق به توقیف خودرو در عوارضی قزوین – کرج شدند. 

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: بعد از متوقف کردن خودرو در بازرسی مأموران از آن تعداد ۵۲۵ ثوب الیسه خارجی قاچاق کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند و به همراه کالای قاچاق به مقر پلیس انتقال یافتند.

سرهنگ مرادی با اشاره به ارزش ۲۰۰ ملیون ریالی کالای قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.