رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه همراهی امت اسلامی برای حکومت اسلامی یک شرط است، گفت: هم امام راحل قدر مردم و هم مردم قدر امام را می‌دانستند به همین واسطه خداوند به انقلاب عزت داد.

همراهی امت برای حکومت اسلامی یک شرط است/ عاقبت به‌خیری مسؤولان در گرو مردم‌داری

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن در بیرجند اظهار کرد: انقلاب اسلامی هدیه خداوند به مردم است.

وی بیان کرد: در قرن‌های متمادی بعد از دوران غیبت کبری، آزادگان آمدند و رفتند اما نتوانستند حکومتی تشکیل دهند که خدا اراده کرد این مهم به دستان امام راحل رخ دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امام راحل برای تشکیل حکومت اسلامی نیاز به مردمی بابصیرت داشتند، چراکه اگر مردم یاری نمی‌کردند این حکومت اسلامی به خانه‌نشینی و شهادت امام منجر می‌شد.

وی با بیان اینکه همراهی امت اسلامی برای حکومت اسلامی یک شرط است، تصریح کرد: هم امام راحل قدر مردم و هم مردم قدر امام را می‌دانستند به همین واسطه خداوند به انقلاب عزت داد.

*شاه برای جابه‌جایی رئیس دانشگاه تهران هم از سفیر آمریکا اجازه می‌گرفت

سردار غیب‌پرور ادامه داد: در گذشته ملتی تحقیر شده بودیم، چراکه شاه حتی برای جابه‌جایی رئیس دانشگاه تهران باید از سفیر آمریکا در ایران اجازه می‌گرفت.

وی با بیان اینکه در آن زمان نه صنعت و نه استقلال سیاسی داشتیم، خاطرنشان کرد: در زمان شاهنشاهی با اینکه بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه در ایران بود اما یک تکنسین آمریکایی دستش از ژنرال ارتش بازتر بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امام راحل با انقلاب اسلامی ورق را برگرداند، ایشان انسان‌های امروز را با خدا آشنا کردند و فطرت‌های پاک انسان متوجه خداشناسی شد.

وی افزود: امروز با وجود مشکلات داخلی با شرف و عزت در عالم سر خود را بالا نگه‌ داشته‌ایم و ندای انقلاب اسلامی، صلابت و پیام انقلاب تمام عالم را درنوردیده است.

سردار غیب‌پرور گفت: هر کسی که در اقصی نقاط جهان نام انقلاب اسلامی را می‌شنود با احترام در مقابل آن سر خم می‌کند، روزی که ملت مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن را از دست بدهد، آن روز باید انقلاب را شکست‌خورده خواند.

وی با بیان اینکه باید قدرت نه گفتن به آمریکا و رژیم صهیونیستی را داشت، بیان کرد: امروز برجام برای آنها بهانه‌ای است تا در کشور نفوذ و قدرت موشکی و دفاعی را تضعیف کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آن روزی که ملت از اسلام و قرآن دست بردارد، آمریکا و دنیای استکبار آرام می‌نشیند، گفت: به برکت این انقلاب امروز یمن ایستادگی کرده و در سوریه اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه امام راحل فرمودند ما در انتظار رؤیت خوشید هستیم، تصریح کرد: امیدواریم یک روز طلوع آن خورشید عدالت‌گستر را مشاهده کنیم، البته این خورشید قبل از آن نیاز به فجر صادق دارد و آن فجر صادق، آمدن خورشید عدالت‌گستر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: انسان‌ها در بین‌الطلوعین قرار دارند و بیچاره آن کسی که در بین‌الطلوعین بخوابد و دچار غفلت شود، اگر خوابمان برد دشمن ما را با لگد بیدار می‌کند، مردم به وظیفه خود عمل می‌کنند و در هر صحنه‌ای از انقلاب حضور دارند و این نشان از دوست داشتن انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز محله حاجی‌آباد بیرجند احیا شده است و این موضوع به علت حضور مردم بیدار و هوشیار در صحنه است، عاقبت به‌خیری مسؤولان در مردم‌داری است و مدیران و مسؤولان باید قدردان مردم باشند و خادم مردم باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.