تربت جام ـ فرماندار تربت جام امروز صبح با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دهه فجر دهه ی وحدت آفرین و امید بخشی است واهمیت ۱۲ بهمن بر هیچ کس پوشیده نیست.

دهه فجر دهه ی وحدت آفرین است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، مرتضی حمیدی که صبح امروز در مراسم ۱۲ بهمن که در میدان ولیعصر تربت جام برگزار شد، افزود: دهه فجر فرصتی برای پیام رسانی اهمیت این انقلاب برای نسل جوان خواهد بود و انسجام امت اسلامی در پیروی از آرمانهای بلند امام و ارزشهای اسلامی ستودنی بود.

وی ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به عنوان یک رویداد عظیم تاریخی برشمرد و افزود:  وزود امام به کشور از ابعاد مختلف قابل تحلیل است و امام توانست به عنوان بت شکن قرن، بت های زمان را به زیرکشید.

فرماندار تربت جام درادامه اظهار داشت: مهمترین رسالت ملت در شرایط کنونی دشمن شناسی است و دشمنان ملت ایران را نشانه گرفته است و هوشمندانه دشمن شناس باشیم و باید در دهه فجر به این مولفه ها بیشتر توجه کنیم.

وی امید بخشی، نشاط آفرینی، اعتماد آفرینی، و بصیرت افزایی را از محور های تحلیل دهه فجر برشمرد وتصریح کرد: وجه تمایز این انقلاب با سایر انقلاب دنیا مشارکت سیاسی مردم در صحنه های این انقلاب می باشد و با پشتوانه ملت و توکل به خدا وباورهای الهی و پشتوانه عظیم ملت بوجود آمده و این انقلاب عظیم ترین تاریخ است.

گفتنی است در این مراسم دانش آموزان با سرود های انقلابی واقشار مردم و مسئولین با اهدا شاخه گل به تمثال امام (ره) با آرمان های انقلاب بیعتی دوباره بستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.