شهرکرد-این یادواره به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا ساعت ۹:۳۰ صبح در محل سالن اجتماعات شهید علی کرم نظری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار شد.

سومین یادواره شهدای انقلاب چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این یادواره هرساله به‌صورت دوره‌ای دریکی از شهرستان‌ها و در سال جاری به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان برگزار شد.

فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در این یادواره با اشاره به اینکه یکی از عوامل پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نهادینه شدن فرهنگ شهادت بود و این فرهنگ حاصل رنج و ایثار مبارزان و انقلابیون بود و جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس ایثار و مقاومت کردند تأسی به این راه و روش مجاهدان دوران انقلاب کردند.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن ملک پور امام‌جمعه فارسان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: وظیفه ماست به شهدا ادای دین کنیم زیرا بزرگ‌ترین زیرا بزرگترین دین را بر گردن ما دارند.

وی افزود: شهدا زیر برق شمشیرها بالاترین امتحانات را که از جان گذشتن بود با سرافرازی پیروز شدند

استان چهارمحال و بختیاری در دوران انقلاب تعداد ۶ شهید به نام‌های سید عباس صالحی، علی‌محمد مرادی سیبکی، خسرو سلیمی تاغانی، غلامحسین آبافت بروجنی، اسکندر آذر خراجی و قربانعلی داوودی فارسانی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.