وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پخش کردن پول به تنهایی اشتغال ایجاد نمی‌کند، گفت: از هفته گذشته تمام بانک‌ها اعتبارات لازم برای اشتغال را دریافت کردند و یک ماه فرصت دادیم تا پروژه‌ها در کارگروه‌ها مورد بررسی قرار گیرند.

تمام بانک‌ها اعتبارات لازم برای اشتغال را دریافت کردند/ با ۴۰ سال اندیشه نادرست در امور بازنشستگان مواجه‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: زبانی توانا برای نشان دادن انقلاب و ارزش‌های انقلاب به ویژه برای نسل جدید نداشتیم، بنابراین سیاه‌نمایی‌هایی به جفا در این مسئله صورت گرفت.  

وی با بیان اینکه کاستی‌هایی داریم، عنوان کرد: اگر از من بپرسید که آیا ما به همه مطالبات مردم پاسخ دادیم و توانستیم جامعه آرمانی درست کنیم، حتماً جواب من منفی است اما مسیری که امروز انقلاب در پیش دارد با همه کاستی‌ها حتماً درست است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: ما گفتیم دولت تدبیر هستیم و مثل اینکه جامعه و خداوند ما را با این صفت مورد آزمایش قرار می‌دهد، ما خواسته یا ناخواسته خشک‌سالی را شاهد هستیم و زندگی مردم با دشواری مواجه کرده است و امروز باید با ۴۰ سال عدم اندیشه درست در امور بازنشستگان مواجه شویم.

وی تصریح کرد: امروز باید پاسخ بیکارانی که از دهه‌های گذشته امید به یافتن شغل دارند را دهیم، بنابراین بیش از هر زمان دیگری به سخت‌کوشی نیاز داریم.

ربیعی گفت: با مسائل نوین و کهنه‌شده مواجه هستیم و اگر بخواهیم در این دوره به مسؤولیت خود عمل کنیم، باید ۱۰ برابر گذشته کار کنیم و حق نداریم یک ریال را از دست بدهیم.

وی اظهار کرد: نمی‌توان طوری تصمیم گرفت که در سایه آن تصمیم، آیندگان ما متضرر شوند، عقلانیت، سخت‌کوشی و مدارا را سه اصلی می‌دانیم که همکاران ما باید در دستور کار و پیش ‌روی خود داشته باشیم تا به مسائل بتوانیم غلبه کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید صورت‌گرفته از بیمارستان تأمین اجتماعی راور گفت: بابت تاخیر در احداث این بیمارستان عذرخواهی می‌کنم اما واقعیت این است که برخی مشکلات مالی و برخی گرفتارهای ناخودآگاه بود که باید جبران شود، بنابراین از پیمانکار سه ماه خواستیم سریع‌تر کار را انجام دهد.

وی در مورد مشکلات حوزه زغال‌سنگ بیان کرد: در بحث زغال چرخه معیوب پیش آمد که باید آن را برطرف کنیم، قبول هم داریم که صنعت زغال می‌تواند محور اشتغال در شهرستان راور باشد.

ربیعی افزود: حقوق‌ها را هم باید طی برنامه‌ای به روز کنیم و در مورد بازنشستگی زودرس باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پخش کردن پول به تنهایی اشتغال ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: از هفته گذشته تمام بانک‌ها اعتبارات لازم برای اشتغال را دریافت کردند و یک ماه فرصت دادیم تا پروژه‌ها در کارگروه‌ها مورد بررسی قرار گیرند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید در این زمینه دقت بیشتری داشته باشیم و آموزش فنی و‌ حرفه‌ای را متناسب با رسته شغل‌هایی که دیدم ارائه دهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.