اصفهان- استاندار اصفهان گفت: دانش آموزان مسایل سیاسی داخل و خارج از کشور را آگاهانه تحلیل کنند و در مسیرهای آینده قدم بردارند.

دانش آموزان مسایل سیاسی را آگاهانه تحلیل کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده صبح امروز شنبه-۱۴ بهمن ماه- در مراسم زنگ انقلاب در هنرستان ماندگار پسرانه ابوذر اظهار کرد: امروز افتخار داریم که سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم و به ایثار و رشادت های نسل اول انقلاب ببالیم و افتخار کنیم. نسلی که با تلاش بسیار کوشیدند که دستاوردهای انقلاب، صداقت، پاکی، مدافع حق بودن، استکبار ستیزی، روی حق مردم و مظلومان ایستادن و توطئه های دشمن را خنثی کنند و امروز نعمت رشد و تعالی در اختیار نسل جوان است.

وی به توطئه های دشمنان انقلاب اشاره کرد و افزود: بسیاری از افراد از بدو انقلاب و شکل گیری آن تلاش کردند که انقلابیون را زمین گیر کرده و آنها را از رسالتی که انجام می دهند، منصرف کنند.

استاندار اصفهان اضافه کرد: تربیت انقلابیون ادامه پیدا کرد و با سپری شدن زمان در سال ۵۷ همین بچه های انقلاب بزرگ و این جوانان، یاران و سربازان امام (ره) شدند و برای استقرار آزادی به جای استیلای ظلمت در خیابان ها حضور پیدا کردند و رژیم شاهنشاهی به مبارزه با آنها برخواست و با به تیر بستن دانش آموزان و دانشجویان برای جلوگیری از وقوع انقلاب از هیچ جنایتی در این زمینه دریغ نکردند.

وی تاکید کرد: همت مردم غیور ایران و ارادت به اسلام و اعتقاد آنها به آرمان هایشان همه این توطئه ها را نقش بر آب کرد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، امروز هم تحریم های بانکی، کشتیرانی، بیمه و موارد دیگر از تحریم های هوشمندانه دشمنان اسلام است که از آن نام می بریم و همین تحریم ها در جهت تهدید و زمین گیر کردن انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: دشمن هر طور که بتواند تلاش می کند تا روحیه مبارزه و انقلابی را از مردم بگیرد و آنها را از این کار بازدارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ایرانی ها قدمت ۲۵۰۰ ساله حکومت را دارند، خاطرنشان کرد: غیرت ایرانی و شور حسینی تحقیر را نمی پذیرد، به هر حال در کشور در حال توسعه کاستی هایی وجود دارد و تحریم ها کشور را تهدید می کند. تمام دشمنان علیه ایران تهدیدهایی به کار می بندند، مهم این است که جوان ایران امروز دارای فهم بالایی بوده و دشمنان در حصار ناآگاهی هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد در داخل و خارج از کشور سعی می کنند که با تحلیل های غیرعمیقی که از مطالب سیاسی دارند شروع به سم پاشی کنند، افزود: جوانان امید آینده ایران هستند باید با آموختن و یاد گرفتن آینده کشور ایران را بسازند و در جهت حفظ شرف و عزت ایران اسلامی تلاش کنند.

مهرعلیزاده تاکید کرد: جوان ایرانی پیشرو و پیشگام جوانان دنیا است. امروزه آگاهی و رشد سیاسی، آگاهی به حقوق خود و مردم، جریان آزاد اطلاع رسانی و تاکید رییس جمهور بر حقوق شهروندی از جمله نعمت های جوانان ایرانی است. این موارد مبانی بزرگ شدن، رشد و تعالی و اندیشه ورز شدن جوانان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز بزرگان آینده کشور هستند، گفت: استان اصفهان از ۸۰۰ هزار دانش آموز برخوردار است و می طلبد که دانش آموزان مسایل سیاسی داخل و خا رج از کشور را آگاهانه تحلیل کنند و در مسیرهای آینده قدم بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.