شهرکرد-مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهدای انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پنج نقطه استان برگزار خواهد شد.

برگزاری پنج شب مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) و شهدای انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه،معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: دهه فجر پنج شب در پنج نقطه استان با حضور نماینده ولی فقیه در استان در سوگ حضرت زهرا(سلام الله علیها) و شهدای انقلاب نشسته و گوینده و شنوای بالندگی‌های انقلاب اسلامی خواهیم بود

حسین گنجی افزود: این مراسم از شنبه ۱۴ بهمن ماه به مدت ۵ شب در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، کیار و شهرکرد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صابری اراکی شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

گنجی گفت: شب اول این مراسم  شنبه ۱۴ بهمن در شهرستان کوهرنگ شهرک امام حسین(ع) مسجد امام حسین(ع) همزمان با برنامه یادواره شهدا این شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: شب دوم یکشنبه ۱۵ بهمن شهرستان اردل شهرک لیرابی مسجد امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دفتر امام جمعه شهرکرد گفت: سومین شب از مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) دوشنبه ۱۶ بهمن شهرستان کیار منطقه مشایخ روستای معدن مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

گنجی افزود: چهارمین و آخرین شب مراسم نیز سه شنبه و چهارشنبه ۱۷ و ۱۸ بهمن در شهرستان شهرکرد شهر طاقانک مسجد اباالفضل(ع) و مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.