یزد- نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت : کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت های مهمی دست یافت و پس از آن با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در همه عرصه ها روبه جلوحرکت کرد و در حال حاضر در همه عرصه ها به لطف الهی سرآمد دیگر کشور ها می باشیم .

کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی  به پیشرفت های مهمی دست یافت

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، مهدی چمران یک شنبه شب در  اولین همایش مهندسین بسیجی و یادواره ۵۴شهید مهندس ستان یزد با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی  اظهارداشت : انقلاب اسلامی بر پایه  ما می توانیم شکل گرفت  و درآن زمان به شرایط و اوضاع داخلی کشور بسیاری از بزرگان کشور ونزدیکان امام به پیروزی انقلاب اعتقاد نداشتند  و امیدوار نبودند ولی با صبر مردم و عنایت خداوند  انقلاب به پیروزی رسید .

وی افزود : دوران قبل از انقلاب دوران پیچیده و دشواری بود ولی اعتقادات راسخ و مذهبی مردم وحضور امام در کنار مردم  و تبعیت از نهضت عاشورا  آنها را در مسیر پیروزی قرار داد .

چمران تصریح کرد :  ملت ایران هیچگاه نباید دست خود را جلو بیگانگان دراز کند  و در حرکت های علمی کشور همیشه باید رو به جلو حرکت کرده و توقف در این مسیر کاری بسیار اشتباه می باشد .

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: ا نقلاب اسلامی چه در زمان مبارزه و چه در زمان پیروزی و چه هم اکنون با تمام انقلاب های دنیا غیر قابل قیاس است به دلیل اینکه انقلاب ایران از روز اول هدف آن مشخص بود  و همه می دانستند در چه راهی قدم برداشته و برای چه آرمانهایی مبارزه می کند.   

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود:  انقلاب برای رسیدن به اهداف خود زمان زیاد ی را منتطر نماند وپس از شش ماه به  لطف الهی به هدف اصلی خود رسید.

این مسئول با اشاه ره به دستیابی کشور به انرژی هسته ای گفت : دست یابی به این صنعت زمانی درکشورشکل گرفت که ما در تحریم بودیم  اما ایران با شعار ما می توانیم در کنار منویات و دستور العمل های مقام معظم رهبری توانسیتبم به این مهم دست پیدا کنیم .

وی با اشره شروع جنگ تحمیلی به فاصله کمی از پیروزی انقلاب  گفت : در آن ایام  بر اساس فرمول ها و روابطی که وجود داشت ایران نباید پیروز جنگ می شد و برآورد صدام هم همین بود  زیرا درگیرهای آن زمان در کشور باعث می شد  که محاسباتشان درست باشد ولی از انجایی که اعتقادات مذهبی مردم ایران  برخاسته از مکتب عاشورا بود  باعث پیروزی ما در این جنک نابرابر بشد .

در بدترین شرایط  توانستیم کار های بزرگ و ارزشمندی را انجام بدهیم 

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه دد :  ما در بدترین شرایط  توانستیم کار های بزرگ و ارزشمندی را انجام بدهیم  و جنگ را در شرایط دشوار به نفع خود به سر انجا برسانیم  . ولی در حال حاضر کشور ما از آن دوران عبور کرده  و کند حرکت کردن و متوقف کردن فعالیتها ی علمی در کشودر به شدت محکوم می باشد و ما باید با فرهنگ ایثارو شهادت در همه عرصه ها پیشقدم باشیم تا بتوانیم به اهداف عالیه انقلاب برسیم .

چمران با بیان اینکه مهندسین بسیجی در همه عرصه ها پیشقدم بوده گفت : نباید دستمان را جلوی  دشمن  دراز  کنیم چون دشمن هدفش نابودی نظام بوده  پس هیچگاه نباید  توقع کمک از دشمن را داشته باشیم  و با اتحاد و انسجام  باید به جایی برسیم  که خودمان تمام مشکلات کشور رادر داخل بر طرف سازیم  و به بیگانگان چشم نداشته باشیم . ​

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای  انقلاب اسلامی ادامه داد:  کار مهندسین در این شرایط کشور بسیار سخت بوده  و اگر رو به جلو نباشیم با مشکلات بسیاری روبرو می باشیم  ولی باید با تمام توان در زمینه علمی و تکنولوزی گام برداریم .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.