قزوین_ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین از راه اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال به منظور ایجاد اشتغال در این استان خبر داد.

کانون خادمیاری به منظور ایجاد اشتغال در قزوین راه اندازی می شود

علی نبیئی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن تبیین برنامه های دهه فجر نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی در استان قزوین اظهار داشت: برنامه های مختلفی در این دهه پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به توزیع موادغذایی بین نیازمندان، راه اندازی کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال اشاره کرد.

وی افزود: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ها و خدمات متنوعی را ویژه نیازمندان و محرومان تدارک دیده است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان قزوین به آغاز توزیع وعده غذای گرم در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در این ایام، توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی در مناطق مختلف استان قزوین آغاز شده است.

نبیئی با اشاره به اینکه به همت نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین کانون خادمیاری کلینیک صنعت، تولید و اشتغال به منظور ایجاد اشتغال راه اندازی می شود، یادآور شد: براساس این کانون و طرح، کارخانه‌هایی که به دلایل مختلف همچون مشکلات مدیریتی، بدهی بانکی و بسیاری از مشکلات دیگر توقیف و یا غیر فعال شده، شناسایی و با کمک خیرین، سرمایه گذاران و کارگران همان شرکت ها به چرخه تولید برگردانده می‌شوند.

وی اضافه کرد: در ایام دهه فجر کانون های خادمیاری متعددی از جمله افتتاح چهلمین کانون خادمیاری به مناسبت آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی در شب ۲۲ بهمن ماه سالجاری افتتاح می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.