بجنورد-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: در دهه فجر امسال حدود ۱۷ واحد صنعتی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در حال بهره برداری است.

۱۷ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی خراسان شمالی افتتاح می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی سیاوش وحدت اضافه کرد: بیشتر این واحدها در شهرک صنعتی بیدک، شهرک کارگاهی و شهرک صنعتی شماره یک بجنورد و فاروج مستقرند.

وی همچنین به گاز رسانی به شهرک مهمانک و راه اندازی مخابرات در این ناحیه در دهه فجر اشاره کرد.

وی از بازگشت و فعال سازی مجدد ۲۰ واحد صنعتی به عرصه تولید خبر داد و افزود: امسال بهره برداری از ۲۵ واحد صنعتی غیر فعال در دستور کار قرار گرفت و افزایش ایمنی ۴۰ واحد ممیز ایمنی به ۵۴ مورد، از دیگر برنامه ها بوده است.

وحدت اضافه کرد: امسال ۲۷ واحد صنعتی به شبکه های جمع آوری فاضلاب متصل شدند و حدود ۱۵ ملییاد تومان، واحدهای صنعتی جهت اخذ ضمانت نامه از طریق صندوق ضمانت سرمایه گذاری معرفی شده اند.

وی ارائه تنفس ۹ ماهه برای واحدهای مستقر در نواحی صنعتی غیر موثر استان، برگزاری سه کلنیک سیار در شهرک های بجنورد و اسفراین، ساماندهی شهرک بیدک به عنوان شهرک نمونه و برنامه ریزی برای نصب فیبر نوری مخابرات، تغییر فضای سبز و گسترش خیابان ها، صد هکتار توسعه در شهرک صنعتی شیروان و گاز کشی در شهرک شماره سه بجنورد را از دیگر اقدامات انجام شده و در دست اقدام این شرکت ذکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.