ساوجبلاغ- در هفتمین روز از دهه مبارک فجر علاوه بر کلنگ زنی چند پروژه آموزشی، ۵۶۰ واحد آماده شده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به متقاضیان واگذار شد.

۵۶۰ واحد مسکونی شهرجدید هشتگرد به متقاضیان واگذارشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صبح امروز چهارشنبه استاندار البرز با همراهی معاون وزیر راه وشهرسازی و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان ساوجبلاغ حضور پیدا کردند.

در آغاز این سفر برنامه حبیب الله طاهرخانی ابتدا کلنگ عملیات اجرایی ساخت ۳ مدرسه در شهر جدید هشتگرد را بر زمین زد تا ساخت این واحدهای آموزشی رسما آغاز شود.

این ۳ مرکز آموزشی ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در فاز ۴ شهر جدید هشتگرد احداث خواهد شد و با بهره برداری از آنها بخش اعظمی از کمبود سرانه آموزشی این شهر مرتفع خواهد شد.

همچنین زمین چمن ورزشی شهرجدید هشتگرد در مساحت یک هزار و ۵۰۹ متر و با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیون تومان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

 معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور در ادامه پروژه ۵۶۰ واحدی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد را افتتاح کرد و استاندار البرز به شکل نمادین کلید یکی از واحدهای مسکونی افتتاح شده را به مالک آن اهدا کرد.

بهره برداری از طرح آماده سازی مسیر خط انتقال آب سد طالقان به تصفیه خانه آب شرب شهر جدید هشتگرد به طول ۱۲۰۰ متر از دیگر پروژه های آماده بهره‌برداری است که امروز با حضور معاون وزیر راه به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.