تربت جام ـ رئیس هیئت ناشنوایان شهرستان تربت جام از قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان این شهرستان در مسابقات فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور خبر داد.

تربت جام، نائب قهرمان فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد منصوری زاده با اعلام این خبر گفت: مسابقات  فوتسال ناشنوایان شمال شرق کشور گرامی داشت دهه مبارک فجر با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیم به مدت دو روز از ۱۹الی ۲۰ بهمن ۹۶ به میزبانی استان گلستان شهرستان کلاله برگزار شد.

وی گفت: تیم فوتسال ناشنوایان درمرحله گروهی با تیم های کلاله، گرگان، سمنان هم گروه بود که دراین مرحله با سه پیروزی پیاپی به مرحله نیمه نهایی صعودنمود و در این مرحله با نتیجه دو بر یک از سد بجنورد گذشت و به فینال راه یافت.   

رئیس هیئت ناشنوایان شهرستان تربت جام خاطر نشان کرد: تیم فوتسال ناشنوایان تربت جام در بازی فینال در مقابل  دیگر نماینده استان خراسان رضوی  شهرستان نیشابور قرار گرفت که در یک بازی نزدیک  نتیجه را با حساب دو بریک به هم استانی خود واگذار کرد و به عنوان نائب قهرمان این مسابقات به کار خود پایان داد و تیم نیشابور هم مقام  قهرمانی را از آن خود کرد  و در بازی رده بندی تیم بجنورد با نتیجه ۵ برسه گرگان را شکست داد و به مقام سوم رسید.

شایان ذکر است، تیم فوتسال  ناشنوایان تربت جام  با حضور جواد منصوری زاده، سعید مغربی، محمد عبدالله پور، احمد قادری، حامد نامدار، امین قاسمی، جلال الدین ریزه یی، وحید مغربی، سعید زارعی و با مربیگری محسن غیاثی و سرپرستی افشین قاسمی به این مسابقات اعزام شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.