نظرآباد - وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید با اشراف کامل به ظرفیت ها درصدد رشد و توسعه و ارتقا محصولات دانش بنیان بوده و سرآمد ملت های جهان باشیم.

رشد وتوسعه محصولات دانش بنیان باید در دستور کار باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمود حجتی در مراسم رونمایی از محصولات واکسن و پادتن دامی و انسانی در شرکت پرسیس ژن  در شهرک صنعتی نظرآباد که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: فعالیت این مجموعه قابل تقدیر است که با این سرعت واکسن های مهم دامی و انسانی تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه جای شکرگزاری است که در سایه حکومت جمهوری اسلامی مردم شایسته بهترین محصولات و خدمات در حوزه های مختلف هستند ادامه داد: ظرفیت ها و توانمندی های بسیاری وجود دارد مشروط به اینکه در زمینه های گوناگون به باور برسیم.

حجتی گفت: باید با اشراف کامل به ظرفیت ها درصدد رشد و توسعه و ارتقا محصولات دانش بنیان بوده و سرآمد ملت های جهان باشیم و براساس پیش بینی های صورت گرفته در آینده نزدیک سرآمد منطقه خواهیم بود.

وی با اشاره به مشکلات و نارسایی  که در شاخه های مختلف امورات کشور وجود دارد، گفت: با همکاری همگانی می توان در جهت رفع مشکلات قدم برداشت ودر منطقه و سایر کشورها سرآمد باشیم.

حجتی با اعلام اینکه این مجموعه تولیدی سابقه دیرینه ای در تولید محصولات دارویی  وواکسن های انسانی دارد، گفت: بخشی از نیازهای کشور توسط محصولات تولیدی این واحد تامین می شود.

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی داخل از جمله بخش واکسن کشور طی سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته اما بخشی از نیاز کشور در این زمینه از خارج کشور تامین می شود.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به توانمدی موجود در خلق ابزار مورد نیاز توسط محققان و متخصصان جوان ایرانی از جمله در حوزه تولید واکسن، گفت: با توجه به سطح کیفی محصولات تولیدی می توانیم در بازارهای جهانی حضور پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.