جوین_ فرماندار شهرستان جوین در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی گفت: در آستانه سال جدید قرار گرفته ایم، و دولت تدبیر و امید تدابیر ویژه ای برای سفرهای نوروزی اندیشیده است، و شهرستان جوین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی می باشد.  

ستاد اسکان شهرستان جوین آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در جلسه ستاد اسکان نوروزی گفت: یکی از مهمترین آداب و رسوم ما ایرانیان عید نوروز است، که در ایام شکوفایی بهارطبیعت انجام می شود و باعث ایجاد تغییر و تحول درخانواده ها و همچنین شکل ظاهری آنها می شود، و در راستای این امر نیز مسافرت های نوروزی شکل گرفته، که می بایست یک سری از اقدامات و خدمات مطلوب در شهرستان فراهم شود. 

حسین جمشیدی به مسئولان دستگاههای اجرایی به ویژه آموزش و پرورش برای تامین اسکان، به هلال احمر برای امدادرسانی،به پلیس و حمل نقل جاده ای و پلیس راهوربرای تامین امنیت و به میراث فرهنگی و گردشگری برای آماده سازی آثار و بروشورهای راهنما  توصیه کرد تا جهت رفاه حال شهروندان  و مسافران نوروزی برنامه ریزی کنند، تا مسافران از این امکانات بدون هیچ دغدغه ای استفاده نمایند.

 جمشیدی افزود : مسئولین دستگاه های متولی باید ضمن انجام تمهیدات لازم برای تامین نیازهای شهروندان در ایام نوروز نظارت مستمر و عملکرد قابل قبولی از خود بروز دهند، تا خدای نکرده در این ایام اتفاق خاصی رخ ندهد. 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوین گفت: در سطح شهرستان جوین شهرهای نقاب و حکم آباد سه آموزشگاه مجهز به تمامی امکانات آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است. 

علیرضا کیامنش اظهار داشت: در شهر نقاب مدارس شبانه روزی فرزانگان و ریحانه النبی و در شهر حکم آباد دبیرستان حضرت رقیه به ستاد اسکان شهرستان جوین اختصاص یافته است. 

وی یاد آور شد: ستاد اسکان نوروزی برای کلیه مسافران اعم از فرهنگیان، بازشستگان و سایر اقشار این تسهیلات را فراهم می کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.