شهرکرد-معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد از عدم صدور مجوز عملیات حفاری و خاکبرداری غیر ضروری آب و فاضلاب، مخابرات، برق، گاز از ۱۵ اسفند سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۷ در این شهر خبر داد.

صدور مجوز حفاری و خاکبرداری در شهرکرد متوقف می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان  در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و به منظور رفاه حال شهروندان ، انجام هرگونه عملیات حفاری و خاکبرداری توسط شرکت های خدماتی آب، برق ، مخابرات و گاز از تاریخ ۱۵ اسفندماه جاری  به مدت یک ماه ممنوع است.

وی تأکید کرد : شهروندان و شرکت‌های حفار باید  تا قبل از تاریخ اعلام شده نسبت به انجام هرگونه حفاری و خاکبرداری احتمالی اقدام کنند.

معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد ادامه داد: ساماندهی و مدیریت مناسب حفاری ها، آمادگی برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد پاکیزگی در محیط شهر از جمله اهداف اجرای این طرح می باشد.

وی افزود: مقرر گردیده نسبت به ترمیم ترانشه های ایجاد شده و همچنین عملیات روکش آسفالت معابرسطح شهر، نواحی چهارگانه و حوزه عمرانی شهرداری اقدامات لازم را به عمل آورند.

محمدیان  بیان داشت: انتظار می‌رود با همکاری دستگاه‌های مربوطه از حداکثر ظرفیت معابر برای تردد وسایل نقلیه شهروندان و مسافران نوروزی استفاده شود و سیمای شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.