گیلان- مدیرعامل جمعیت هلال احمرگیلان از پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی آشیانه تخصصی پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد.

پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی آشیانه پایگاه امداد هوایی هلال‌احمر گیلان

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی هلال احمر گیلان ،مهدی ولی‌پور با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای ارایه بهترین خدمات به مردم،گفت:مرکز تخصصی چاف یک مجموعه بزرگ قابل توسعه می‌باشد که با وجود سازه‌های تخصصی و امکانات موجود می‌تواند با ارایه طرح و پیشنهاد از سوی مسئولین هلال احمر و انعقاد تفاهم نامه‌های مشترک با پشتیبانی وزارت کشور می‌تواند به یک مرکز آموزشی بزرگ همه جانبه کشوری تبدیل شود.

وی افزود:در این مرکز،آشیانه تخصصی پایگاه امداد هوایی با مساحت کل زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع است که اعتبارات اولیه ساخت سوله مجموعا ۲ میلیارد و۹۰۰میلیون تومان است و حدود ۴۵ درصد پیشرفت داشته و با تلاش و پیگیری به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید .

ولی‌پور گفت:از جمله کارهای تکمیلی ساخت جایگاه پد و باند است که گنجایش صعود فرود ۴ بالگرد عملیات امداد و نجات را بصورت همزمان خواهد داشت.

مهندس لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی این آشیانه را یکی از نیازهای اساسی استان گیلان دانست که خوشبختانه در سال ۹۵-۹۶ اعتبار با پیگیری و پشتکار مهندس ولی پور و سایر مسئولین آن از محل اسناد خزانه اسلامی کشور تامین شده است.

وی آمادگی خود را جهت مساعدت همه جانبه  دربهبود روند هرچه سریعتر ساخت آشیانه اعلام کرد و همچنین از پیگیری های مستمر مدیرعامل جمعیت هلال احمر تشکر قدردانی کرد.

مهندس حجت شعبانپور،معاون عمرانی استانداری گیلان در ادامه این بازدید از پیشرفت ساخت آشیانه بالگرد پایگاه امداد هوایی گیلان ابراز خرسندی کرده و خواستار رفع مشکلات اداری احتمالی در اجرای هر چه بهتر پروژه شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.