افشاگر اسرار آل سعود با اشاره به دیدارهای محرمانه وزیر کشور کنونی تونس و از عمال زین العابدین بن علی دیکتاتور فراری تونس از طرح امارات و عربستان برای تونس پرده برداشت.

تلاش ابوظبی و ریاض برای بازگرداندن «بن علی» به قدرت در تونس

به گزارش قدس آنلاین، مجتهد افشاگر اسرار سعودی ها از طرح کودتایی که عربستان و امارات در تونس به منظور سرنگونی السبسی رهبری می کنند، پرده برداشت و اعلام کرد: سفر لطفی براهم وزیر کشور تونس به عربستان جنجال زیادی به پا کرد زیرا وی بر خلاف پروتکل و عرف موجود با ملک سلمان دیدار و گفتگو کرد در حالی که باید وی با وزیر کشور عربستان دیدار می کرد اما دیدار وی با ملک سلمان و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان شک و شبهه های زیادی ایجاد کرد.

مجتهد فاش کرد که امارات و عربستان به دنبال روی کار آوردن زین العابدین دیکتاتوری فراری که هم اکنون در عربستان به سر می برد و سرنگونی رئیس جمهور کنونی تونس هستند و علت دیدار محرمانه براهم با بن علی در عربستان بوده است.

وی در ادامه با اشاره به روند ارتقای درجه لطفی براهم به روند اوضاع متشنج میان امارات و عربستان و تلاش اماراتی ها برای به زانو درآوردن تونس و سپس عدم سفر الباجی قائد السبسی رئیس جمهور تونس به عربستان و امارات در سفر اخیرش پرداخته و آورده است: لطفی براهم به عنوان عامل زین العابدین بن علی و دیگر شخصیت های وفادار به بن علی تلاش زیادی برای تلطیف فضا میان امارات و تونس به عمل آورده اند.

مجتهد آورده است: آل سعود همچنان امیدوار به بازگشت بن علی به قدرت در تونس هستند و از طریق رسانه ای و سیاسی می کوشند که زمینه پذیرش وی را برای مردم تونس فراهم کنند و اینگونه القا می کنند که اوضاع در دوران بن علی به مراتب بهتر از شرایط کنونی بود. امارات و عربستان با پول به دنبال آماده کردن ملت تونس برای پذیرش بن علی هستند. در این میان لطفی براهم از مُهرهای اساسی برای اجرای این سناریو است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.