جوین_ فرمانده انتظامی شهرستان جوین گفت: خانواده ها از فرزندان خود برای پیشگیری حوادث احتمالی چهارشنبه سوری مراقبت کنند.

توصیه های امنیتی و بهداشتی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین در آستانه سال نو گفت: در ایام تعطیلات باید کسانی که به مسافرت می روند، حفاظ های لازم را در منازل خودبکار گیرند.  

مهدی غلام زاده خاطر نشان کرد:  پیشرفت تکنولوژی امروزی مانند دوربین های مدار بسته کمک بزرگی به نیروهای نظامی وانتظامی در کشف جرایم می کند، پس خانواده ها قبل از مسافرت نسبت به نصب دوربین های مدار بسته در منازل خود اقدام کنند.  

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی تمهیدات لازم را برای ایام نوروز تدارک دیده و جای هیچ گونه نگرانی نیست، البته خانواده ها باید در پایان سال مواظب فرزندان خودشان برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه سوری باشند.  

غلام زاده تاکید کرد: در طول تعطیلات نوروزی هر گونه جا به جایی اساس منازل ممنوع است و اگر افرادی به ناچار قصد اسباب کشی داشته باشند، باید قبلا از نیروی انتظامی شهرستان جوین مجوز دریافت کنند.  

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان جوین نیز به اصناف وبازاریان توصیه کرد: رعایت نکات بهداشتی برای سلامت جامعه از دغدغه های بهداشت ودرمان است.  

 محمدرضا قزلقارشی تاکید کرد: بازرسان بهداشت و درمان به طور شبانه روزی به بازرسی و سر کشی از از اماکن بازاری و تولیدی ادامه خواهند داد.  

وی گفت: در عین حال مردم هم باید از خرید فله ای وتاریخ گذشته اجناس خودداری کرده و مراتب تخلف را به بازرسان بهداشت و درمان گزارش کنند.  

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان جوین اعلام کرد: طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه وتوزیع فراورده های خام دامی، مرغ، ماهی، رستوران ها، کبابی ها، قصابی ها و جگرکی ها از بیستم اسفند ۹۶ تا پانزدهم فروردین ۹۷ توسط دامپزشکی به اجرا در می آید.  

دکتر محمدزاده اظهار داشت: از عموم مردم در خواست می شود، در صورت رویت کشتاردام به صورت غیر مجازمراتب را به دامپزشکی شهرستان جوین گزارش کنند.  

وی یادآور شد: کشیک دامپزشکی در طول تعطیلات نوروزی به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.