کرج - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با بیان اینکه یکپارچگی کرج باید حفظ شود گفت: بخش هایی از شهر کرج و الحاق آنها به شهر فردیس در فرمانداری فردیس در حال پیگیری است که باید جلوی این کار گرفته شود.

یکپارچگی کرج باید حفظ شود/ استاندار البرز به خواسته مردم توجه کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زارع صبح امروز چهارشنبه در نطق پیش از دستور چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر کرج  اظهار کرد: از استاندار البرز و وزارت کشور درخواست داریم جلوی این کار گرفته شود و به خواسته مردم در این موضوع توجه شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با بیان اینکه منفصل کردن بخش هایی از شهر کرج از جمله سرحد آباد، کوی بنفشه، حسین آباد و الحاق آنها به شهر فردیس که در فرمانداری فردیس در حال پیگیری است، گفت: زمزمه هایی شده که توافقات سیاسی در این زمینه در حال انجام است که باید جلوی این کار گرفته شود چراکه مردم این محلات علاقه ای ندارند از کرج جدا شوند.

زارع در ادامه گفت: در بازدیدی که با مدیر منطقه ۹شهرداری کرج از شهرک اصلاح و بذر در جاده محمدشهر داشتیم، این منطقه در محدوده خدماتی شهر کرج واقع نشده است.

وی با اینکه ساکنین این منطقه مشکلات عدیده ای دارند، افزود: این شهرک اصالت چندین ساله دارد و قسمتی از بخش های کشاورزی آن واگذار شده است.

زارع با اشاره به اینکه خدماتی که شهرداری کرج به این منطقه ارائه می دهد با منت  به شهروندان انجام می شود افزود: مشکلات حقوقی در خصوص اسناد، آسفالت نامناسب، نبود پل عابر پیاده مشکلاتی است که شهروندان این منطقه دارند و از آن گله مند هستند.

وی افزود: از معاونت شهرداری در خواست داریم این منطقه در طرح تفصیلی قرار بگیرد و خدمات گسترده ای به شهروندان این منطقه داده شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج در بخشی دیگر از سخنانش با توجه به اینکه زمزمه هایی به گوش می رسد که کمالشهر تبدیل به شهرستان شود و مهرشهر به کمالشهر الحاق شود، خاطرنشان کرد: مناطقی که در اطراف شهر کرج واقع هستند خدماتشان از شهرداری کرج تامین می شود ولی در مدیریت شان دخالتی ندارد.

وی در پایان افزود: جدا شدن بخش هایی از کلانشهر کرج هیچ فایده ای در توسعه منطقه نخواهد داست و در حوزه زیست محیطی تهدیدهای جدی خواهد داشت چراکه در جدایی فردیس از کرج نیز هیچگونه مطالعاتی انجام نگرفت و باید تلاش کنیم یکپارچگی را حفظ کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.