همدان -شهرداری همدان در راستای نشان دادن خدمات مدافعان حرم ووطن موزه ای درباره جنگ در ستاد اسکان مسافران نوروزی بر پا کرد

موزه جنگ در ستاد اسکان مسافران شهرداری همدان بر پا شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، شهردار همدان در حاشیه بازدید از ستاد اسکان مسافرین نوروزی در یادمان عین القضات با اشاره به برپایی موزه جنگ در این ستاد اظهار کرد: امروز کشور آسایش و امنیت خود را مدیون صبر و استقامت شهدای مدافع حرم و وطن می‌داند.
عباس صوفی با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم بیان کرد: شهرداری همدان توفیق داشته با ایجاد غرفه شهدای مدافع حرم و وطن در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری، یاد شهدا را زنده نگه دارد چراکه شهدا بر گردن تمام مردم حق دارند.
وی با بیان اینکه شهدای ما ایمانی قوی داشته و در این مسیر بر ایمانشان استقامت ورزیدند، تصریح کرد: بر همه مردم بویژه دولتمردان و مسئولان حفظ جایگاه و انتقال ارزش‌های آنها واجب است.
شهردار همدان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم همچون شهدای دفاع مقدس هستند، گفت: گذشتن از زندگی و خانواده برای دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) پاداش اخروی شهدای مدافع حرم را دو چندان می‌کند.
وی اظهار کرد: جوانان می‌بایست از شهدای جوان الگوبرداری کرده و ادامه‌دهنده راه آنان باشند.
صوفی با بیان اینکه در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه، ولایت‌مداری و در مسیر شهدا حرکت کردن است، افزود: شهدای مدافع حرم، مدافع ارزش‌ها و مقدسات اسلامی هستند اگر دفاع این شهدا نبود مقدسات اسلامی و ارزش‌ها به خطر می‌افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.