همدان- مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاد ه ای استان همدان گفت :از ابتدای ایام نوروز تاکنون ۳ میلیون و هزار تردد در محورهای مو صلات استان همدان ثبت شده است

۳ میلیون تردد در محورهای استان همدان ثبت شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در گفتگویی با بیان اینکه این آمار براساس ترددشمارهای سطح استان گزارش شده، اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.
محمد رودباری افزود: در این مدت حدود ۱۱ هزار تخلف رانندگی نیز توسط دوربین های سرعت تخلف در استان ثبت شده است.
وی ادامه داد: علت افزایش میزان تخلف نیز به دلیل نصب تعداد دوربین های ثبت سرعت تخلف در سطح استان است که از ۱۱ دوربین به ۴۹ دوربین ارتقا یافته است.
مدیرکل راهداری استان همدان، داشتن سرعت غیرمجاز، خستگی و خواب آلودگی رانندگان را مهمترین عامل تصادفات جاده ای عنوان و خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و توجه به علائم ایمنی جاده ای در رانندگی شرط اول داشتن سفری ایمن است.
این مسئول از مسافران نوروزی خواست با اطلاع از وضعیت خودرو خود به لحاظ فنی، حتما تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته باشند و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت اطلاع رسانی راه ها کسب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.