۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۲
کد خبر: 593927

رهبر انقلاب در بیانات خود در حرم مطهر رضوی با ارائه آمار دقیق و مستند از خدمات جمهوری اسلامی به مردم ایران در ۴ دهه گذشته که حوزه های مختلف معنوی مانند استقلال و امنیت، و مادی مانند کاهش فقر مطلق، عمومیت یافتن بهداشت و آموزش و... را شامل می گردد، خط بطلانی بر تبلیغات منفی و سراسر سیاهنمایی هزاران بلندگوی دشمنی که چشم طمع بر ثروت زیرزمینی ایرانیان دارند، کشیدند.

باطل السحر در برابر پروژه دشمن

قدس آنلاین- بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی در اولین روز سال جدید، بازتاب های متفاوتی در میان افکار عمومی، نخبگان، رسانه ها و...داشته است
در این میان؛ تریبون داران رسانه های ضد انقلاب که تلاش وافری برای نشان دادن چهره ای بی طرف از خود نشان می دهند، این بار در واکنش به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، نقاب دروغین بی طرفی را کنار زده و با قوت تمام به شبهه افکنی و تخریب مشغول شدند!

اما چرا شاهد اینگونه رفتار عصبی و خارج از عرف محافل و رسانه های معاند هستیم؟

به نظر می رسد در میان فرمایشات مهم رهبر انقلاب، دو محور مهم وجود دارد که این واکنش های عصبی را به دنبال داشته است:

۱) رهبر انقلاب در بیانات دیروز خود با ارائه آمار دقیق و مستند از خدمات جمهوری اسلامی به مردم ایران در ۴ دهه گذشته که حوزه های مختلف معنوی مانند استقلال و امنیت، و مادی مانند کاهش فقر مطلق، عمومیت یافتن بهداشت و آموزش و... را شامل می گردد، خط بطلانی بر تبلیغات منفی و سراسر سیاهنمایی هزاران بلندگوی دشمنی که چشم طمع بر ثروت زیرزمینی ایرانیان دارند، کشیدند.
در ۴ دهه گذشته همواره رسانه های دشمن که امروزه به صدها شبکه رسیده است، تلاش داشتند تا با مبالغه در مشکلات کشور، اذهان مردم را از مشاهده پیشرفتها و "داشته" های آنان و "آورده" های انقلاب اسلامی در زندگی فردی و اجتماعی ایرانیان منحرف کرده و فضایی سیاه، تاریک و ناامید از آینده برای آنان ترسیم کنند!  

۲) با مرور تاکتیک های رسانه ای دشمن در چند سال اخیر، محور پروژه اصلی نظام سلطه در تقابل با نظام اسلامی را می توان در "ناکارآمد نشان دادن نظام دینی در اداره جامعه" ارزیابی کرد.
با مرور منظومه گفتمانی امام خمینی به عنوان معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی، این نتیجه حاصل می شود که عزم ایشان از انقلاب، به منصه ظهور رساندن این مساله بود که تمامی نسخه های غربی برای اداره یک جامعه جعلی می باشد و تنها نسخه اصلی که توانایی اداره جامعه و تامین توامان سعادت دنیوی و اخروی انسان ها را دارد، "حاکمیت دین" بر جامعه است.
کارآمد بودن دین در اداره جامعه بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی هست و بر همین اساس است که می توان فرمایش تاریخی امام مبنی بر اینکه "من به شما عرض کنم که اگر خدای نخواسته، خدای نخواسته اسلام در ایران سیلی بخورد، بدانید که در همه دنیا سیلی خواهد خورد؛ و بدانید که به این زودی دیگر نمی‌تواند سرش را بلند کند. این الآن یک تکلیف بسیار بزرگی است که از همه تکالیف بالاتر است، حفظ اسلام در ایران" را تفسیر کرد.
 به عبارت دیگر اگر انقلاب اسلامی شکست بخورد یعنی اسلام توانائی حاکمیت را نداشته و دیگر هیچ فرد و امتی الی الابد جرات برپا کردن حکومت دینی را نخواهد داشت زیرا پیش از آن یک نمونه شکست خورده به اسم جمهوری اسلامی وجود دارد

امام خمینی و حضرت آیت الله خامنه ای این انقلاب را در راستای تقدیر زمانه بر شمرده و نقشی تاریخی برای آن قائل بودند و در ذیل نقش، کارآمدی از مهم ترین یا چه بسا مهم ترین کارکرد عملیاتی آن است که اگر جواب ندهد اصل نقش تاریخی و تقدیر زمانه را تهدید می کند.

در این میان، مهم ترین ابزار دشمن برای "ناکارآمد" نشان دادن جمهوری اسلامی؛ بحث اقتصاد است
مشکلات اقتصادی که به دلایل متعددی از سوءمدیریت دولت های مختلف گرفته تا تحریم های دشمن و... دامنگیر کشور شده و مشکلات معیشتی مختلفی برای مردم رقم زده است.
اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای داخلی" و تشریح این مساله در بیانات دیروز خود در حرم رضوی، با دعوت مردم به استفاده از تولید ملی، یک طراحی چند لایه برای حل فوری مشکلات مردم با کمک خود مردم برداشتند.
با براه افتادن موج حمایت از تولید ملی، بسیاری از کارخانه ها و کارگاه های تولیدی که با مشکلات عدیده ای گریبانگیر هستند، مجددا در مدار تولید قرار گرفته و با بازگشت کارگران به کارخانه ها، مشکل اشتغال هم تا حدود زیادی حل خواهد شد و با پایین آمدن آمار بیکاری، بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی که خروجی بیکاری و مشکلات اقتصادی است، از بین می رود.
اکنون می توان به راز عصبانیت رسانه های دشمن از باطل السحر دیروز رهبر معظم انقلاب به سالها برنامه ریزی و تبلیغات منفی آنان، پی برد.
حل مشکلات اقتصادی موجب آن خواهد شد که بزرگترین حربه دشمن در ایجاد تقابل میان مردم و نظام، ناکارآمد شده و تیغ آنها برای در دست گرفتن افکار عمومی کندتر از پیش گردد.
سال ۹۷، سال جهاد بزرگ همه ایرانیان است. ۸۰ میلیون ایرانی با حمایت از کالای ایرانی می توانند رونق را با کارخانه های ایرانی بازگردانده و با چرخیدن چرخ کارخانه ها؛ زندگی کارگرانی که چند سالی است ناملایمات روزگار آنان را نزد خانواده هایشان شرمسار کرده است، به روال عادی بازگرداند ان شاالله

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.