تربت جام - مدیر عامل خیریه آرمان دستان سبز از برگزاری همایش خیرین روستایی در تربت جام خبرداد و گفت: این همایش در جهت توسعه روستا های منطقه برگزار و لازم است مردم در توسعه منطقه هنگام شود.

برگزاری همایش خیران روستایی کشور در تربت جام

محمد حسینی که ظهر امروز دوشنبه در موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام حضور داشت به خبرنگار قدس آنلاین گفت: توجه به پتانسیل های منطقه با همکاری صمیمانه خیرین می تواند به توسعه اقتصادی روستاها کمک کند و در سالی که مزین است به حمایت از تولید ملی می باشد هم مردم و مسئولین در تحقق اهداف مقام معظم رهبری بکوشند.

وی توجه به اشتغال روستاهای منطقه به کمک خیرین از اهداف این همایش بر شمرد و افزود: حدود ۲۰روستای منطقه نیازمند کمک خیرین در زمینه اشتغال است و متکی بودن به منابع دولت نمی تواند به توسعه روستا کمک کند.

مدیر عامل خیریه آرمان دستان سبز در ادامه گفت: این همایش برای اولین بار در کشور تشکیل شده است و روستای محمود اباد و لنگر که از روستاهای کهن ایران باستان در تربت جام است میزبان این همایش می باشند و تمام هزینه های این همایش با کمک های مردمی بوده و هزینه دولتی نخواهد داشت.

وی همچنین به تغییر زمان این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش برای قبل از اسفندماه برنامه ریزی شده بود که به دلیل تداخل مهمانان با زمان این همایش موکل به ۳۰ فروردین ماه همزمان با میلاد حضرت امام حسین علیه السلام شده است که در این همایش خیرین مهمانان کشوری حضور دارند.

شایان ذکراست که «محمد حسینی» نماینده دو دوره مردم تربت جام درمجلس شورای اسلامی، رئیس انجمن صنعت غذای ایران  و پست های متعددی در دوران ریاست جمهوری دولت سازندگی داشته و هم اکنون برای خدمت رسانی بیشتر به منطقه همایش متعدد علمی در سال در تربت جام برگزار می کند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.