چناران- معاون فرماندار چناران گفت: وظیفه همه مسئولین است که خدماتی در خور شان وشایستگی زائرین حرم امام رضا(ع) ومسافرین نوروزی ارائه دهند.

میزبانی شایسته از زائرین حرم امام رضا(ع) و مسافرین نوروزی وظیفه همه است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،ولی قلیچی معاون فرماندار چناران صبح امروز از پایگاه های ستاد خدمات سفر شهرستان چناران در سطح شهرستان ودر مسیر تردد زائرین ومسافرین نوروزی بازدید بعمل آورد.

دراین بازدید که حجت الاسلام فاخر  ریاست تبلیغات اسلامی چناران،امیریکتا رئیس اداره ارشاد اسلامی و روسای کمیته های ده گانه ستاد خدمات سفر شهرستان چناران حضور داشتند معاون فرماندار ضمن خیرمقدم به تعدادی از زائرین در محل پارک زائر این شهرستان  از  چگونگی و نحوه خدمات رسانی این پایگاه ها به زائرین ومسافرین نوروزی  بازدید بعمل آورد و در جهت رفاه حال زائرین ومسافرین نوروزی دستورات لازم  راصادر کرد .

ولی قلیچی در حاشیه بازدید در گفتگویی اختصاصی به خبر نگار قدس گفت:ستاد خدمات سفر از ابتدای اسفندماه ۹۶ باهدف خدمات رسانی  مطلوب  ومیزبانی شایسته از  زائرین حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان چناران  تشکیل شد.

ولی قلیچی گفت : هرسال باید خدمات رسانی به زائرین ومسافرین نوروروزی  با کیفیت مطلوبتر و متفاوت تر نسبت به سال گذشته صورت بپذیرد و کمیته های  دهگانه ستاد خدمات سفر شهرستان چناران نیز با همین هدف به میدان آمده اند که  به همت مسئولین شهرستان فضای بهتری نسبت به سال گذشته در اختیار مسافرین نوروزی قرار گرفته است، امیدواریم بتوانیم تا انتهای تعطیلات خدمات شایسته و در خور شان مسافرین نوروزی ارائه بدهیم .

وی گفت: خوشبختانه تا این لحظه  در حوزه هایی که بازدید کردیم اعم از درمانی وخدمات رسان و دیگر حوزه های مرتبط با زائرین فعالیتها وخدمات خوبی ارائه شده ضمن اینکه ستاد بحران شهرستان را فعال کردیم  که اگر خدای نا کرده اتفاق ناگواری پیش بیاید آمادگی حل بحران را در اندک زمان ممکن داشته باشیم .

وی در خصوص تحقق و برآورده  شدن اهداف ستاد  خدمات سفر شهرستان گفت: هر یک از کمیته های ستاد دارای شرح وظایف مشخص  هستند که مرتب  و بطور روزانه مورد ارزیابی قرار می گیرند و در نهایت ان شاالله پس از تعطیلات در جلسه ای این ارزیابی ها مطرح می گردد تا نواقص  ومشکلات خدمات رسانی مورد تحلیل قرار بگیرد تا ان شاالله  هم  در سال آینده و هم در تابستان  که موج مسافرتها افزایش پیدا می کند با این نواقص روبرو نشویم تا بتوانیم خدمات مطلوبتر و متفاوت تری را نسبت به گذشته ارائه بدهیم  ضمن اینکه با توجه به پتانسیل و ظرفیت  شهرستان و همچنین موقعیت جغرافیایی شهرستان که در مسیر تردد میلیون ها زائر حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد باید تلاش بیشتری بشود زیرا مردم فهیم ایران شان و ارزششان خیلی بالاتر از اینها هست .

قلیچی همچنین گفت: عمده تلاش و فعالیت ما در حوزه کاهش تصادفات بوده که الحمدلله تا این لحظه  در این محور تصادفی که منجر به فوت بوده باشد نداشتیم  وان شاالله تاپایان تعطیلات نیز همین گونه باشد و این جاده ،جاده سلامتی و زندگی باشد و امروز هم که این میثاق نامه و کمپین نه به تصادفات را امضاکردیم  در واقع سلامی به زندگی است .

معاون فرماندار چناران با توصیه به زائرین و مسافرین  عزیز در باب استفاده بهینه از تعطیلات نوروزی گفت: خواهش ما از مسافرین نوروزی این است که از جاذبه های توریستی وگردشگری شهرستان  بازدید کنند تا هر چه بیشتر با فرهنگ  اقوام مختلف آشنا بشوند ما در شهرستان چناران منطقه گردشگری اخلمد ، روستای فریزی،  رادکان،شهر گلبهار،گلمکان را دارا هستیم که هر کدام از این نقاط  به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری فراوانی هستند.

در حاشیه این بازدید معاون فرماندار چناران با امضای طوماری به کمپین نه به تصادفات جمعیت هلال احمر شهرستان چناران  پیوست .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.