کرج- مربی البرزی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با اشاره به اینکه برای نخستین بار تیم کشورمان موفق به صعود به مسابقات المپیک جوانان شده است گفت: متاسفانه البرز نماینده ای در اردوی آماده سازی این تیم ندارد.

جای البرز در تیم ملی جوانان خالی است/ضرورت تشکیل تیم های پایه مقاومت ومبل کریمی

کاظم صادقی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: مسابقات المپیک جوانان مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور آرژانتین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه سال جاری با حضور ۳۰ بازیکن در کشور ایتالیا اردو آمده سازی خواهیم داشت و این در حالی است که هیچ یک از بازیکنان البرزی به تیم ملی دعوت نشده اند.

مربی البرزی تیم ملی  فوتسال  ایران در خصوص وضعیت فوتسال استان البرز گفت: این استان همواره بازیکنان مستعد و باکیفیتی را به فوتسال کشور معرفی کرده که زنده یاد بابک معصومی سرآمد آنها است.

صادقی تصریح کرد: با توجه به همین موضوع مسئولین استانی باید تلاش بیشتری را صرف تیم داری در رقابت های مختلف داشته باشند تا بازیکنان مستعد البرزی در سطح ملی مورد توجه قرار گیرند.

وی به الزام راه اندازی تیم های پایه برای باشگاه مقاومت و مبل کریمی البرز به عنوان دو نماینده این استان در لیگ های کشور اشاره کرد و گفت: این دو تیم در حال حاضر از شرایط خوبی برخوردار هستند اما می بایست به منظور حفظ استعدادهای بومی و نیز تقویت تیم های خود برای سال های آینده تیم های پایه را شکل دهند.

مربی البرزی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال ایران با انتقاد از کمبود اعتبارات در البرز گفت: متاسفانه تیم های البرزی همواره با مشکلات مالی مواجه هستند و حتی گاهی اوقات نمی توانند در مسابقات لیگ برتر به برخی شهرها سفر کنند.

صادقی در پایان تصریح کرد: باتوجه به حضور استعدادهای فراوان در البرز نیازمند نگاه ویژه ای به این رشته در سطح استان هستیم  واگر این اتفاق رخ دهد به طور حتم نتایج آن در سال های آینده قابل مشاهده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.