گناباد-بعد از درخشش خیره کننده امیر حسین صفری در مسابقات کشوری و اسیایی ، حالا بعد از موفقیت های رشته دوومیدانی شهرستان در کشور و اسیا، نوجوان دیگر بیدختی به امید روزهای پر از موفقیت تمرینات و تلاشهای خود را دوچندان کرده است.

استمداد دونده بیدختی از مسئولین ورزشی شهرستان  گناباد

جوان دونده و خوش آتیه شهر بیدخت درگفتگو با خبرنگار قدس آنلاین می گوید : برای تمرینات در ابتدای کار با مربیان متعددی در داخل گناباد کار کردم که بنا به دلایل مختلف بخصوص نداشتن وقت و فرصت کافی مجبورشدم به صورت انفرادی در ورزشگاه های ازادی و رجایی تمرین کنم .

ابوطالب میر روزهای آخر هفته را برای تمرینات تخصصی زیر نظر مربیان و دونده های با تجربه استان به مشهد سفر می کند که با توجه به بعد مسافت و هزینه های سفر برایش مشکلاتی بوجود آورده است.

میر می گوید: در مسابقات دانش آموزان شهرستان در رشته های ۱۰۰ متر و ۳۰۰۰ متر مقام اول را کسب کردم که در رشته استقامت ۳۰۰۰ متر اختلاف بنده با نفر دوم ۴۰۰ متر بود که باید خاطر نشان کنم که در ان دوره تمرینات فشرده و تخصصی نیز نداشتم.

میر از مسئولین تربیت بدنی اموزش و پرورش گناباد خواست تا در مسابقات استانی که در مشهد مقدس در اردیبهشت ماه برگزار می شود با توجه به دونده های با استعداد حاضر در مدارس ، تیم منسجم و قوی به این مسابقات اعزام نماید تا گناباد بعد از چند سال بتواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

ابوطالب  میر هم اکنون تمرینات خود را در استادیوم ورزشی دکتر نقره بیدخت انجام می دهد . میر از ارزویش نیز گفت : حضور در مسابقات ملی و جهانی که می گوید  البته با تمرین و تلاش هر هدفی دست یافتنیست.

میر از تنها حامی خود در خرید وسایل و تجهیزات نیز تقدیر کرد البته با توجه به درخواست خودشان اسمی از انان نبرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.