بجستان_ جمعی از بانوان بجستانی در نشست مشورتی با فرماندار بجستان خواستار انتقال بازار روز از جمعه به سایر روزهای هفته شدند.

انتقال بازار روز بجستان به روزهای دیگر غیر از جمعه

به گزارش خبر نگارقدس انلاین، صبح امروز جمعی از بانوان بجستان در نشست مشورتی با حسین ابراهیمی فرمانداربجستان خواستار انتقال بازار روز به روزهای دیگر هفته شدند.

این بانوان در این نشست خواستار شدند با توجه به اینکه در روز جمعه نمی تواند بازار رقابتی سالمی ایجاد شود و همه مردم خصوصا روستائیان رضایت کامل از تهیه لوازم موردنیازخودرا ندارند خواستار انتقال آن به روزهای وسط هفته مخصوصا سه شنبه شدند تا زمینه رقابت و حضور همه کسبه منطقه فراهم شود.

 فرماندار بجستان در این نشست با بیان اینکه بازار روز خواسته به حق مردم و نیاز شهرستان می باشدافزود: تلاش بر این است که در یک بازار رقابتی مردم از خرید مناسب اجناس برخوردار شوند.

وی افزود: انتقال بازار روز به جمعه بنا به درخواست کسبه شهر و به دلایل مختلفی بوده و چنانچه این روز رضایت مردم را جلب ننماید تدابیری در این زمینه اندیشیده خواهد شد.

قاسم علی اکبر زاده رئیس شورای شهر نیز با تاکید بر اینکه افرادی در پشت پرده سعی بر ایجاد نارضایتی در بین مردم دارند گفت: هدف اصلی ما جلب رضایت مردم و ایجاد بازار رقابتی و استفاده از همه ظرفیتها است.

وی افزود: با بررسی های انجام شده و نظر سنجی انتقال سه شنبه به جمعه صورت گرفته و امروز نیز در حالی که تلاش خواهیم کرد به اقتصاد شهر لطمه ای وارد نشود و کسبه نیز رضایت کامل از بازار موجود داشته باشند کسبه را باید حمایت کرده و ضمن تحت پوشش قرار دادن نیازهای شهر رضایت مردم را جلب و از اجحاف و بی انصافی پرهیز شود و وزنه اصلی که مردم می باشند و همه برای رفاه و آسایش مردم کار می کنیم رضایتشان جلب و به خواسته های بحقشان برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.