کرج - رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از الزامات و اهداف این شورا در دوره پنجم کمک به فرآیند گردش آزاد اطلاعات و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی است.

هدف شورای شهر پنجم کمک به فرایند گردش آزاد اطلاعات است

محمد نبیونی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به شعار سال و برنامه های آتی مدیریت شهری دراین راستا، گفت: شهرداری تولید کننده کالا نیست اما با توجه به کارکردهای مختلفی که دارد جز مصرف کنندگان کالاها محسوب می شود.

وی با تاکید براینکه این شعار باید هر چه سریعتر محقق شود، گفت: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که کالای ایرانی در اولویت باشد و از نمونه های خارجی حتی درموارد جزئی استفاده نشود.

رئیس شورای اسلامی کرج با بیان اینکه طرحی را در این ارتباط آماده خواهیم کرد و پس از بررسی به صورت مصوبه ای به اجرا خواهیم رساند: افزود: در حال حاضر ابلاغی به مدیران و سازمان های شهرداری در این خصوص نشده است تا با طی فرایند اداری لازم به صورت مصوبه در شورا به تصویب برسد.

وی به ارزیابی فعالیت رسانه ها و نشریات در کلانشهر کرج به خصوص حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: از ابتدای فعالیت  دوره پنجم شورای شهر توصیه ما به روابط عمومی شهرداری کمک به فرآیند گردش آزاد اطلاعات و ارتقای سطح فرهنگ عمومی از طریق  رسانه های گروهی بوده است وبا جدیت آن را دنبال کرده ایم.

نبیونی تاکید کرد: معتقدیم کمکی که در این چارچوب باید به رسانه های مختلف شود در جهت تقویت تولید محتوا  و پرداختن رسانه ها به کارهای کارشناسی در حوزه های مرتبط با مدیریت شهری باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.