کرج- استاندار البرز با بیان اینکه همواره خود را از قرار گرفتن در حواشی تغییر مدیریتی دور نگه داشتم و مطلقا به دنبال حاشیه نیستم گفت: باید اهتمام ویژه ای برای برآورده کردن توقعات مردم وجود داشته باشد.

مطلقا به دنبال حاشیه نیستم/در خدمت به مردم طبقه بندی سیاسی نداریم

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی درنشست شورای مدیران استان البرز که پیش از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده مشکلات کشور و دغدغه مقام معظم رهبری و شخص رییس جمهوری در حوزه اشتغال است از این رو بخش زیادی از انرژی ما در استان البرز صرف اشتغالزایی شده است.

استاندار در ادامه گفت: طرح گزارش عملکردها خوب است اما این به معنای این نیست که مشکلی وجود ندارد، ما همه مشکلات مردم را هنوز حل نکرده ایم اما در این مدت شرایط مناسبی را با جدیت فراهم کرده ایم.

نجفی با بیان اینکه نباید به ارباب رجوع بی مهری کرد، گفت: مردم سرمایه های اجتماعی هستند و اگر آنها را از دست بدهیم دیگر موفق نخواهیم بود.

وی در بخش دیگری با تاکید بر لزوم پاسخگویی مناسب به نامه های وارده و تسریع در آن بیان کرد: نباید ارباب رجوع را پاسکاری  کرد، اگر کاری بلحاظ قانونی امکان اجرا ندارد بصورت شفاف اعلام شود نه اینکه مردم سرگردان بمانند.

استاندارالبرز همچنین با تاکید بر اینکه در خدمت به مردم خط کشی و طبقه بندی های جناحی نداریم، تصریح کرد: برای تحقق اهداف و برنامه های دولت نیازمند مدیرانی همسو با سیاست های کلان دولت هستیم ولی درصدد خط کشی و جدا کردن افراد با تفکرات مختلف نخواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به شعار سال گفت: در دو بخش اقتصادی و اشتغال نیز با عنایت خداوند موفق بوده ایم و توفیقاتی که حاصل شد فراتر از انتظارات بود.

استاندار به رقابت تنگاتنگ استان ها در ارتقا جایگاه های اشتغال و بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: شرایط ما برای حفظ این جایگاه سخت تر شده و به طور قطع انگیزه مدیران برای همراهی با این رویکرد بیشتر خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه باید با تعامل و رفاقت و در عین حال با حفظ حاکمیت و اقتدار، کارهای خود را انجام دهیم، گفت: این روند در حالی تجربه می شود که روز گذشته در جریان دیدار نوروزی مسولان ارشد قضایی استان این همراهی را بی نظیر عنوان کردند.

وی تصریح کرد: دستگاه ها و ادارات کل استان با حفظ احترام و تعامل، اجرای تکالیف قانونی و سلامت کار در عین اقتدار، بدون تعلل کار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.