فردیس- عضو شورای اسلامی شهر فردیس با تاکید براینکه سرانه های ورزشی این شهر همپای افزایش جمعیت آن رشد نکرده است گفت: نیازمند احداث فضاهای ورزشی اختصاصی در فردیس هستیم.

نیازمند احداث فضاهای ورزشی اختصاصی در فردیس هستیم

حسین احمدوند در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسئولان ورزش استان در آماری اعلام کرده اند که سرانه ورزشی استان از ۳۸ سانتی متر به بیش از نیم متر رسیده است و این در حالی است که فردیس چنین میزانی از رشد را نداشته است.

وی افزود: شهر نیم میلیون نفری فردیس با حداقل سرانه های ورزشی مواجه است  وباید با نگاهی ویژه برای برون رفت از این کمبود کاری کرد.

این عضو شورای شهر فردیس فقدان یک ورزشگاه مناسب برای میزبانی از مسابقات استانی وملی را برای فردیس آزار دهنده دانست و گفت: باید با همتی مضاعف برای حل این مشکل و کاهش محرومیت ها تلاش کرد.

احمدوند با ابراز خرسندی ازآغاز احداث خانه جوان شهر فردیس و تلاش اداره کل ورزش وجوانان استان در تحقق این موضوع گفت: فردیس برای توسعه هر چه بیشتر ورزش خود نیازمند فضاهای اختصاص ازجمله خانه کشتی است.

وی مشارکت آموزش و پرورش و بهره مندی از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری این ارگان را در کاهش نارسایی های ورزشی فردیس اثر گذار دانست و گفت: می توان در قالب انعقاد یک تفاهم نامه از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.