بجستان_فرمانده نیروی انتظامی بجستان گفت: در حالی که بجستان جزء امن ترین شهرهای استان خراسان رضوی است ولی برای به دام انداختن سرقت های اندک باید دوربین در مسیرها تعبیه شود.

بجستان جزء امن ترین شهرهای خراسان رضوی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده نیروی انتظامی بجستان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: وسعت بجستان۴ هزار کیلومتر است که بیش از ۱۵۰ چاه عمیق و ۴۰ مرغداری و ۲۷روستای دور افتاده دارد و با پرسنل اندک نیروی انتظامی امکان دسترسی شبانه روزی به همه مناطق ممکن نخواهد بود.

وی افزود: ما با مردمیم و هیچ چیزی را از مردم پنهان نداریم و با توجه به اینکه ما در بین شهرهای استان خراسان رضوی از کمترین آمارهای سرقت برخورداریم باز هم در تلاشیم همین حداقلها را نیز نداشته باشیم.

سرهنگ مصرخانی با تاکید بر اینکه حرف مردم را قبول داریم و حتی یک مورد هم نباید باشد گفت: قانون در خیلی موارد دست مامورین را نیز بسته و از خیلی جهات نمی توانیم مستقیما وارد عمل شویم این در حالی است که برخی موارد نیز برایمان یقین می شود ولی از قانون نمی توانیم فراتر برویم.

فرمانده نیروی انتظامی بجستان گفت: ۸۱ مورد سرقت خرد و کلان که برخی موارد شامل یک دانه مرغ، گوسفند، لاستیک، کیسه کاه و یابیده و... بوده همه جزء آماری است که اعلام شده ولی سرقت از منازل و مغازه ها از ماه رمضان سال گذشته مشاهده نشده است.

وی تاکید نمود: همکاری مردم و وجود دوربین در مسیرهای ورودی و خروجی شهر که اخیرا با همکاری شهرداری مقدور خواهد شد لازمه امنیت بیشتر خواهد بود و حتی یک مورد در شهرستان برای ما زیاد و باعث نگرانی من و همکارانم در نیروی انتظامی است.

وی با اذعان به اینکه گشت محسوس و نامحسوس در شهر همیشه در حال انجام است گفت: تمامی همکاران نیروهای انتظامی تا ۱۰ فروردین برای آسایش و ایجاد امنیت بصورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه بوده اند. 

سرهنگ مصرخانی تاکید کرد: بجستان امروز در سر چهار راه است و راههای ورودی زیاد ایجاد شده که هر چند در برخی موارد برای مردم خوب است ولی شهر را بیش از پیش نا امن کرده است.اما  وظیفه ما است که امنیت و آرامش مردمی که در همه جا یار انقلاب بوده اند و اولین پیشگامان نظام هستند را تامین کنیم. البته  دست یاری و همکاری را بسویشان دراز می کنیم. مردم سعی کنند چنانچه برایشان مقدور باشد برای افزایش سطح امنیت در ابتدای مسیرهای اصلی و کوچه های پرتردد دوربینهایی نصب و به سیستم مرکزی شهر وصل شود که یارو یاور ما در امنیت بیشتر نیز باشد.

وی گفت: در خیلی از موارد با توجه به آماری که استان اعلام کرده صفر هستیم از جمله عنف، قتل، تصادفات درون شهری و... در مواردی مانند کشف مواد مخدر ۵۱۲ کیلوگرم کشف داشته ایم و آمارمان نسبت به سال گذشته ثابت بوده است، ولی تاکید داریم این آمار را ارتقاء و در درجه بالاتری قرار گرفته و خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی این شهرستان از مردم خواست شاکر امنیت موجود در شهرستان باشند، رفت و آمدهای مشکوک را  گزارش کرده و با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.