ایلام- شهردار ایلام گفت: قرارداد پروژه زیرگذر چهارراه رسالت ایلام، یکساله است و پیمانکار از شب گذشته عملیات اجرایی آن را آغاز کرده است.

اتمام پروژه زیرگذر رسالت ایلام در یکسال

طالب صادقیان روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در اجرای این پروژه منافع اکثر شهروندان در نظر گرفته شده است، اظهارداشت: این پروژه معارضینی داشته که شرایط آنها را در نظر گرفته ایم و امیدواریم که با همکاری همه شهروندان خصوصا کسبه و بازاریان این منطقه، پروژه در موعد مقرر به اتمام برسد.

وی به اعتبار اجرای این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: برای اجرای پروژه زیرگذر چهار راه رسالت ایلام ۹۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

شهردار ایلام با اشاره به اینکه قطعا در این یکسال، بازاریان و ساکنین منطقه با مشکلاتی مواجه خواهند شد، افزود: اما قطع به یقین پس از اتمام پروژه و افتتاح آن، اکثر شهروندان از مزایای آن منتفع خواهند شد، همچنین برای تسریع در اجرای پروژه، مجوز کار شبانه روزی به پیمانکار داده شده و پیمانکار می تواند قسمتی از عملیات اجرایی را در شب انجام دهد.

طالب صادقیان به مسدود شدن خیابان آیت اله حیدری از روبروی سازمان تبلیغات اسلامی  به سمت چهارراه رسالت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مسیرهای فرعی و جایگزین به مرکز شهر و بالعکس در اطراف این محدوده مشخص شده و در این زمینه با پلیس راهور هماهنگی لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه قصد داریم ایلام به کارگاه پروژه های عمرانی تبدیل شود، تصریح کرد: پروژه زیرگذر میدان کشوری ایلام نیز در حال مطالعه است و با برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار، قطعا این پروژه نیز در سال جاری کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار ایلام با تشکر از صبر و حوصله شهروندان و همکاری با شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی عام المنفعه، یادآور شد: از همه شهروندان خواهشمندیم که از تردد غیر ضروری و عبور و مرور بی مورد در اطراف پروژه های عمرانی خودداری کرده تا پروژه های عمرانی در اسرع وقت به سرانجام برسند.   .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.