کرج- مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز گفت: این حوزه در نظر دارد در سال جاری ۴۰ فیلم کوتاه با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی تولید کند.

۴۰ سالگی انقلاب اسلامی محور تولید فیلم کوتاه در البرز

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، محمدسجاد احسان فر با بیان اینکه تولید آثار هنری مطلوب یکی از مهم ترین اهداف حوزه هنری استان البرز در سال جاری است، اظهار کرد: فعالیت های فیلمسازی این حوزه از گستردگی فراوانی برخوردار است و امید داریم بتوانیم بودجه ای مناسب برای تولید فیلم هایی با محتوی قوی به تصویب برسانیم.

وی با بیان اینکه حمایت از فیلمسازان برای ساخت فیلم منوط به دریافت تاییدیه از مسئولان مربوطه در حوزه هنری کشور است، عنوان کرد: به همین منظور در نظر داریم از فیلمنامه هایی قوی در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دفاع مقدس و غیره حمایت کنیم.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه سال جاری به نام سال حمایت از کالای ایرانی مزین شده است، تاکید کرد: حوزه هنری استان البرز از تولید فیلمنامه هایی با موضوع شعار سال، حمایت جدی می کند.

وی با اشاره به اینکه موضوع ۴۰ سالگی انقلاب یکی از موضوعات فیلمسازی و فیلمنامه نویسی مهم برای حوزه هنری استان البرز در سال جاری است، خاطرنشان کرد: فیلمسازان می توانند در بخش های مختلف مربوط به ۴۰ سالگی انقلاب اعم از اجتماعی، فرهنگی، دستاورد های انقلاب و غیره، فیلم بسازند.

وی تصریح کرد: در نظر داریم ۴۰ فیلم کوتاه با موضوع انقلاب توسط فیلم سازان البرزی بسازیم و همچنین ۴۰ فیلمنامه برتر با این موضوع را در یک کتاب به انتشار برسانیم.

احسان فر یکی از برنامه های حوزه هنری استان البرز را تولید ۴۰ فیلم ۱۰۰ ثانیه ای با موضوع انقلاب اعلام کرد و افزود: می خواهیم کارهایی قوی در این حوزه تولید کنیم که بتوان آنها را در جشنواره های مختلف شرکت داد.

وی در بخش دیگری از تشکیل کار گروه فیلمنامه نویسان و فیلمسازان در سال جاری خبر داد و گفت: این کارگروه فضایی مناسب برای به وجود آمدن ایده هایی نو است.

احسان فر همچنین افزود: حوزه هنری استان البرز از تولید انیمیشن هایی با موضوع مدافعان حرم حمایت ویژه می کند.

مسئول دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری استان البرز با اشاره به اینکه مطرح کردن تولیدکنندگان فیلم کوتاه در البرز یکی از برنامه های این حوزه است، خاطرنشان کرد: اجرای فیلم کوتاه تولید شده توسط فیلمسازان البرزی و نقد و بررسی آن در شبکه البرز یکی از برنامه های این حوزه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.