کرج- توسعه فضاهای سبز شهری در کلانشهر کرج در سال های اخیر به شکل ویژه مورد توجه واقع شده است اما گاها در مسیر اجرای برخی از طرح ها در نقاط مختلف شهر تعلل ها و تاخیرهایی رقم می خورد که دیگر اقدامات خوب صورت گرفته را تحت الشعاع قرار می دهد.

جلوه نازیبای پارکی نیمه کاره در حاشیه میدان طالقانی کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، احداث پارک نور در امتداد خیابان منتهی به کوه عظیمیه وارتفاعات کرج از چند سال پیش در دستور کارمدیریت شهری کرج قرار گرفت ودر فازهای مختلف به اجرا درآمد.

با این حال بخش پایانی این طرح توسعه فضای سبز شهری در حاشیه میدان طالقانی بلاتکلیف مانده  و در چندین نوبت عملیات اجرایی آغاز ومتوقف شده است که همین مساله سبب شده است برخی شهروندان در تماس با خبرنگار ما جویای وضعیت وآینده این پارک شوند.

در آخرین اقدام به احداث این پارک بخشی از محوطه سازی و کف سازی انجام شده اما در نهایت باز هم کار به شکل نیمه کاره رها شد و در ماه های اخیر نخاله های باقیمانده وبرخی از مصالح چشم انداز بدی را در این محدوده ایجاد کرده است.

موقعیت جغرافیایی این پارک به گونه ای است که در صورت تکمیل و بهره برداری می تواند جلوه ای زیبا به این میدان پرتردد شهر کرج بدهد و پازل سبز ایجاد شده از پای کوه عظیمیه تا میدان آزادگان را تکمیل کند.

بسیاری از ادارات کل استان البرز و مراکز انتظامی و قضایی استان نیز در محدوده این پارک واقع شده و تردد بالای روزانه از این میدان ایجاب می کند تا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج  والبته شهرداری منطقه یک هر چه زودتر تکلیف این پارک را مشخص کند وبا اتمام عملیات اجرایی بر زیبایی بصری و فضای حاکم براین منطقه بیفزاید.

در عین حال تکمیل وبهره برداری از این پارک می تواند زمینه بهره برداری شهروندان از این فضای شهری را فراهم کند وارتقا خدمات شهری را به همراه داشته باشد.

پایگاه خبری قدس آنلاین در استان البرز آمادگی دارد تا پاسخ متولیان مرتبط با این موضوع را دریافت و منعکس کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.