سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:استقلالی‌ها ازروی زیرکی به ما گل زدند.

ابراهیم زاده: مقابل استقلال غریب بودیم و با ناداوری باختیم

به گزارش قدس آنلاین،  منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: به پایان آمد این دفتر؛ امسال هم تمام شد. همه تلاش می کنند برای بهتر زندگی کردن.

وی افزود: در روزی که به گفته همه در خانه خودمان غریب بودیم با ناداوری باختیم. نتیجه می توانست غیر از این باشد. آنها روی زیرکی به گل رسیدند. از فوتبالی که ارائه کردیم راضی هستم واین نوید را دادند که سال آینده می توانند بهتر باشند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره قضاوت داور گفت: نگاه کنید تعدادی از بازیکنان فیزیکی هستند که اگر در هر تیمی انرژی آنها گرفته شود، عملکردشان را از دست می‌دهند. چشمی و ابراهیمی بازیکنان فیزیکی و گردن‌کلفتی هستند. وقتی نیمه اول چشمی روی بازیکن ما خطا کرد و داور آوانتاژ داد،‌ قانون می‌گوید بعد از این صحنه باید به بازیکن حریف کارت زرد داد، اما این کار را نکرد تا چشمی نگرانی بابت ادامه بازی نداشته باشد. اتفاقی که در مورد نورافکن افتاد و او محتاط‌تر بازی را ادامه داد، اگر از بازیکنان فیزیکی قدرت و جسارت درگیری گرفته شود،‌عملکردشان افت می‌کند.

ابراهیم‌زاده در خصوص حمایت هواداران سپاهان گفت: سؤال من از شما این است که آیا اصلاً بچه‌های ما تشویق کردند؟ آیا رفتار آنها مانند قبل بود؟ ما که در این شرایط غریب هستیم چطور می توانیم بگوییم که در خانه تشویق شدیم، وقتی راجع‌به این موضوع صحبت می‌کنیم، می‌توانیم بگوییم وقتی در گذشته سپاهان به زمین می‌آمد، در هر شرایطی که قرار داشت، هواداران فقط تیم را تشویق می‌کردند. می‌دانستیم که امروز چه شرایطی داریم و باید آبرومندانه از زمین خارج شویم. می‌دانستند که بهتر باید تیم را تشویق کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هواداران امروز پشت او بودند یا نه، گفت: یک باشگاه شامل بازیکن، کادر (فنی و مدیریتی) و هواداران است که اگر همه باهم کمک کنند موفق خواهد بود. هرکدام از این ارکان که نباشد موفقیت ممکن نیست، اینکه شما سؤال می‌کنید آیا هواداران پشت من بودند یا نه، باید بگویم من چه کسی هستم؛ من یک نفر از خودشان هستم، یک نفر از باشگاه سپاهان. اگر من جایی صحبت نمی‌کنم، راه‌حل‌های دیگری برای انتقاد کردن و بیان مشکلات دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.