کرج- رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز گفت: رایزنی های لازم انجام شده تا برای نخستین بار شاهد برگزاری مسابقات بین المللی کوهستان در البرز باشیم.

البرز میزبان مسابقات بین المللی دوچرخه سواری کوهستان می شود

مجید سبزه پرور در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: جلسات خوبی برگزار شده و به احتمال فراوان مسابقات بین المللی کوهستان در خرداد ماه سال جاری با حضور دوچرخه سواران مطرح در کرج برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر میزبانی مسابقات بین المللی همانند سال گذشته از مسابقات قهرمانی کشور و جایزه بزرگ نیز میزبانی خواهیم کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز از عملکرد رضایت بخش این رشته در سال گذشته خبرداد و گفت: البرز به عنوان قطب دوچرخه سواری کشور همواره در تمامی مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان صاحب مدال بوده است.

سبزه پرور ادامه داد: همچنین از مسابقات جایزه بزرگ و قهرمانی کشور میزبانی شایسته ای به عمل آمد که بسیاری از شرکت کنندگان از نحوه برگزاری رضایت داشتند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز تصریح کرد: قصد داریم تا فرهنگ دوچرخه سواری را وارد زندگی مردم کنیم و تحقق این موضوع با توجه به جمعیت و مشغله های مردم بسیار دشوار است اما با برنامه ریزی اصولی می توان به این مهم دست یافت.

سبزه پرور در خصوص ترویج استفاده از دوچرخه در طرح سه شنبه های بدون خودرو گفت: سال گذشته طرح سه شنبه های بدون خودرو اجرایی شد و سال جاری نیز به جهت آشنایی و استفاده بیشتر مردم و در صورت همکاری ادارات آن را گسترش خواهیم داد.

وی همچنین از حضور دوچرخه سواران البرزی در بازی های آسیایی جاکارتا خبرداد و گفت: ۳ تا ۴ نماینده البرزی در این مسابقات حضور داشته و بدون شک همه آن ها از شانس های اصلی کسب مدال هستند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان البرز به انجام طرح استعدادیابی اشاره کرد و گفت: در پارک باغستان کرج با حضور مربیان حرفه ای استعدادیابی انجام و این طرح ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.