کرج - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با درخواست از فرمانداری کرج برای تحویل منطقه محمود آباد سیاهکلان به شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج در ساخت و سازهای این منطقه مداخله کرده اما قانونی نیست.

منطقه «محمودآباد» تحویل شهرداری کرج شود/سرگردانی مردم برای دریافت خدمات شهری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عباس زارع صبح امروز یکشنبه در نطق پیش از دستور پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی کرج اظهار کرد: مناطق ۱۱، ۴ و ۹  وهمچنین حریم منطقه ۷ در شرایط مناسبی قرار ندارند.

وی ادامه داد: شهرک گلستانک در منطقه ۷ به دلیل اینکه در حاشیه شهر قرار دارد و از مناطق مرغوب بوده به بافت حاشیه ای تبدیل شده است.

وی افزود: متاسفانه احداث ساختمان های غیر مجاز و تقسیم اراضی در این منطقه به مصیبتی برای شهر کرج تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با بیان اینکه نگاه ویژه به این منطقه ها باید داشت، گفت: هیچ امکانات خدماتی وجود نداشته یا در سطح پایینی قرار دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به عدم دسترسی مناسب در منطقه چمن محدوده محمدشهر گفت: این منطقه با داشتن باغات بسیار مرغوب و ظرفیت بالا از نظر زیست محیطی فاقد یک  برنامه ریزی منسجم از حیث زیست محیطی بوده و تقسیم اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز داشته است.

زارع با تاکید بر اینکه خیابان هایی که از جاده محمدشهر به این منطقه منتهی می شود نامناسب است گفت: در شرایط کم آبی موجود شاهد ایجاد چاه های غیر مجاز و در این منطقه هستیم که بایستی نگاه ویژه ای به آن کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج افزود: مدیران منطقه ۱۱، ۴ و ۹ در این سه محدوده مسئول هستند.

زارع با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیر مجار و ساخت ساختمان های چندین طبقه و بدون پارکینگ در منطقه محمود آباد دیده می شود، گفت: هیچ گونه امکانات خدماتی، فرهنگی و ورزشی دراین منطقه وجود ندارد و به حال خود رها شده است.

وی در پایان گفت: شهروندان منطقه محمود آباد برای دریافت خدمات شهری در دهیاری و شهرداری بلاتکلیف مانده اند که به طور جدی باید دراین خصوص با همکاری فرمانداری کرج پیگیری های لازم صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.