نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر چند روز آینده ریاست جمهوری به استان خراسان رضوی ۸۰ میلیار تومان اعتبار به شهرستان تربت‌جام تزریق می‌شود.

تزریق ۸۰ میلیار تومان اعتبار به تربت‌جام در سفر آینده ریاست جمهوری

به گزارش قدس آنلاین، جلیل رحیمی جهان آبادی  امروز  در گردهمایی بزرگ اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور ائمه جمعه و فرماندار که در محل تالار پردیسان این شهرستان برگزار شد، گفت: اصل فلسفه تشکیل شوراها برای مشارکت مردم در جهت پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

وی افزود: قانون شوراها در مجلس در حال اصلاح است و به هر میزان که شوراها تقویت شود مشکلات کشور کمتر می‌شود.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از خطراتی که شوراها را تهدید می‌کند این است که در حد تکلیف و اختیارات، امکانات ندارند.

رحیمی بیان داشت:

فرماندار تربت‌جام نیز در این همایش خطاب به شوراها گفت: شوراها نماد مردم سالاری دینی و یاور اصلی مدیران اجرایی در رفع مشکلات هستند بنابراین نباید تنها، طراح مشکلات باشند.

مرتضی حمیدی افزود: ما به دنبال مدیریت اسلامی، صحیح و تداوم رونق تولید و اشتغال و توسعه روستایی با رویکرد اقتصاد شهرستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات شورا و دهیاری نباید در جهت خلاف قانون هزینه شود و شورا باید با برنامه‌ریزی مشارکت مردم را در انجام برنامه‌های فرهنگی، احتماعی، اقتصادی و توسعه همه جانبه با هماهنگی مدیران اجرایی همراه کند.

نماینده مردم تربت‌جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی شوراها رسالت اصلی خود را کنار گذاشته و به‌دنبال مسائلی می‌روند که در حیطه و اختیارت آنان نیست.

امام جمعه تربت جام نیز با تبریک روز شورای اسلامی گفت: شوراها مشکلات منطقه را اولویت‌بندی و در دوره چهارساله یک مشکل را به‌طور اساسی برطرف کنند که مهمترین مشکل معظل بیکاری است.

حجت الاسلام جواد طاهری افزود: حرکت شوراها هم‌افزایی در راستای قرآن کریم، قانون اساسی و استفاده از تجربیات است.

وی تاکید کرد: هرکسی در منطقه مرزی شهرستان وحدت، همدلی و امنیت پایدار را تضعیف کند به دشمن خدمت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.