سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون در فینال جام حذفی هستیم و این موفقیت بسیار بزرگی است.

وینفرد شفر: اگر همه چیز طبق توافق باشد، قراردادم را امضا می کنم/ برایم مهم است که کسی به چپ و راست نرود

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از بازی خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی اظهار داشت: خوشحالیم دوباره به این شهر برگشتیم و امیدوارم بتوانیم مسابقه خوبی داشته باشیم. اکنون در فینال جام حذفی هستیم و این موفقیت بسیار بزرگی است.

شفر گفت: اینکه به فینال جام حذفی رسیده‌ایم نشان می‌دهد تیم خوبی هستیم. فقط تیم‌های خوب فینالیست می‌شوند و از این بابت خوشحالیم. یکی از دلایل موفقیت ما در جام حذفی و لیگ حمایت هواداران بود. آنها به ما نشان دادند که پیشرفت فوتبال استقلال را می‌خواهند و بسیار خوشحالیم که این کار را انجام دادیم. آنها بعد از اولین باخت  در دربی ما را حمایت کردند و حرف بدی به ما نزدند. در آن لحظه هواداران تیم را حفظ کردند و به من و کادر فنی و بازیکنان اعتماد به نفس دادند. من بسیار احساساتی و هیجانی شدم که این همه حمایت هواداران را دیدم. ما می‌خواهیم استقلال را برای لول بالا در آسیا پایه‌ریزی کنیم. بازی امروز آسان نیست و ما اینگونه نیست که به زمین برویم و پیروز برگردیم باید سخت تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: مذاکراتی با باشگاه انجام داده‌ایم. استرس‌های زیادی روزهای پایانی داشتیم. امروز مدیرعامل باشگاه اینجاست و امیدوارم پیغام مثبتی برای من و کادر فنی داشته باشد. آنچه در دفعه آخر مدیرعامل باشگاه به من گفت این بود که می‌خواهیم استقلال را برای طولانی مدت برنامه‌ریزی کنیم نه مدت کوتاه و باید تفکر و کار حرفه‌ای انجام دهیم و همه با هم برای رسیدن به موفقیت استقلال در این مسیر گام برداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارات مالک خونه به خونه مبنی بر حمایت داوران گفت: باید در این مورد بگویم از صحبت‌هایی که مالک خونه به خونه انجام داد خوشحال نشدم. این حرف منصفانه نیست. این حرف علیه داوری و فدراسیون فوتبال بود. باید خوب بجنگیم و خوب بازی کنیم و در زمین مسابقه 90 دقیقه تمرکز داشته باشیم.

شفر در مورد اینکه تمدید نشدن قراردادش فقط به خاطر مسائل مالی است و یا مسائل دیگر هم هست، گفت: خیلی از مسائل که مطرح می‌شود مهم نیست. برای من مسئله‌ای که مهم است اعتماد و کار متقابل است و اینکه اگر می‌خواهیم در مسیر موفقیت حرکت کنیم همه باید در آن مسیر گام برداریم و کسی به چپ و راست نرود. کادر فنی بسیار خوبی داریم و بهترین هواداران را در ایران داریم.

وی در مورد اینکه مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند با شفر به توافق رسیده‌ایم و قرارداد او امشب امضا خواهد شد، گفت: در مورد لیست اکنون نمی‌توانم صحبت کنم. اگر همه صحبت‌هایی که انجام داده‌ایم مشخص و واضح است و اگر همه چیز طبق توافق باشد قرارداد انجام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه با صد در صد توان مقابل استقلال بازی خواهد کرد، گفت:‌ این سؤال شما معنایش این است که احترام کامل به حریف قائل نمی‌شوید. ما بهترین تیم را به میدان می‌فرستیم و سخت کار می‌کنیم همانطور که گفتم باید با تمرکز کامل بازی کنیم. مثل همان بازی که مقابل العین و الریان بازی کردیم. باید با صد درصد توان به میدان برویم.

شفر در مورد اینکه شما با مدیرعامل باشگاه به توافق رسیده‌اید یا نه، گفت: من به شما گفتم مدیرعامل باشگاه اینجاست و همه صحبت‌ها هم با هم انجام دادیم و شاید قبل از اینکه بتوانیم سوار اتوبوس شویم برای اعزام به ورزشگاه، بتوانم پاسخ شما را بدهم.

محمدحسین زرندی مدیررسانه‌ای استقلال در پایان نشست اعلام کرد با پیشنهاد خوب روابط عمومی سازمان لیگ برای ایرج باباحاجی خبرنگار پیشکسوت ورزشی که فصل گذشته در فینال جام حذفی حضور داشت فاتحه‌ای برای شادی روحش قرائت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.