نیمه اول دیدار سی و یکمین فینال رقابت های جام حذفی بین تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل با برتری شاگردان شفر به پایان رسید.

پیروزی استقلال برابر خونه به خونه در نیمه اول/ تیام گل را زد و رفت!

به گزارش قدس آنلاین، دیدار فینال سی و یکمین دوره رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۱۹:۱۵ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نفت و گاز اروندان بین تیم های استقلال تهران و خونه به خونه بابل آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر آبی های تهران پایان رسید. تیام(۳۵) برای استقلال گل زد.

شاگردان شفر نیمه اول را با حمله دقیقه اول تیام آغاز کردند که دروازه حریف را تهدید کردند اما در ادامه تیم خونه به خونه توانست بازی را به تعادل بکشاند و دو تیم نمایش نزدیکی داشتند تا اینکه در دقیقه ۳۵ روند بازی تغییر کرد.

در این دقیقه خسرو حیدری از جناح راست نفوذ کرد و توپ رو به جلویی را برای تیام ارسال کرد که این بازیکن هم با یک بغل پای آرام دروازه حریف را باز کرد. بعد از این گل روند بازی تغییر کرد و تیم بابلی تلاش زیادی کرد تا بتواند گل خورده را جبران کند.

درحالی که استقلال با یک گل از حریف پیش بود اما در دقیقه ۴۳ شفر تصمیم به تعویض گرفت و علی قربانی را در همان نیمه اول به جای تیام به میدان فرستاد. زننده گل استقلال به علت مصدومیت نتوانست به بازی ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.