سرمربی تیم فوتبال رم ضمن ابراز تاسف از حذف تیمش گفت: ما می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه لیورپول کنیم.

دی فرانچسکو: می توانستیم گل های بیشتری به لیورپول بزنیم/ واکنش خوبی در نیمه دوم داشتیم

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان دی فرانچسکو در دیدار برگشت مقابل لیورپول توانستند به لطف نمایش خوب شان در نیمه دوم، 4-2 به پیروزی برسند اما این نتیجه برای جبران شکست 5-2 دیدار رفت کافی نبود و از رسیدن به فینال کیف بازماندند.

اما دی فرانچسکو معتقد است که تیمش با توجه به موقعیت های زیادی که داشت، می توانست گل های بیشتری به لیورپول بزند؛ البته به شرطی که بیشتر به خودشان باور داشتند.

او به خبرنگاران گفت: ما با این تجربه ها رشد کردیم اما من افسوس می خورم زیرا این تیم باید با این موقعیت ها، باور بیشتری پیدا می کرد. ما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم و فشار بیشتری به لیورپول وارد کنیم.

وی ادامه داد: من از اینکه حذف شدیم، ناراحتم اما به بازیکنان گفتم که خوب کار کردند زیرا آنطور که در نیمه دوم واکنش نشان دادیم و لیورپول را تحت فشار گذاشتیم، عالی بود. برای رم بسیار مهم است که فصل آینده هم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی کسب کند اما ابتدا باید جایگاه مان در سری آ را تثبیت کنیم.

سرمربی رم گفت: ما نشان دادیم که بعد از سپری کردن مسیری که آسان نبود، می توانیم در این تورنمنت، رقابت کنیم اما من به این میزان بسنده نمی کنم. ما می توانیم کارهای بیشتری انجام بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.