سرمربی تیم فوتبال چلسی تاکید کرد جدایی صلاح از این تیم به او مربوط نمی شود.

کونته: من مسئول جدایی صلاح از چلسی نبودم/ به کسب سهمیه اروپا امیدوارم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از دیلی استار، در حساس‌ترین دیدار هفته جاری لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و لیورپول برابر هم به میدان خواهند رفت. در این دیدار محمد صلاح فرصت بازی برابر تیم پیشین خود را به دست خواهد آورد.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی در پاسخ به این سوال که تاثیری در انتقال دائمی این بازیکن به تیم رم داشته است یا خیر؟ گفت:‌ لطفا من را وارد این مسائل نکنید. من هیچ نقشی در انتقال محمد صلاح از چلسی به تیمی دیگر نداشتم و این کار در حیطه وظایف من نبود. من از وقتی او در ایتالیا بازی می‌کرد، صلاح را می‌شناختم. او بازیکنی تکنیکی و سرعتی است و امسال توانسته است به خوبی از فرصت‌ها و موقعیت‌ها استفاده کند و بازی‌های خوبی ارائه می‌دهد. 

او در ادامه درباره شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت: از همان هفته اول و شکست برابر برنلی شما مدام این سوال را از من می‌پرسید و جواب من همان است. من معتقد هستم که باید تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم و امیدوار هستیم رقیبان‌مان امتیاز از دست بدهند و ما بتواند سهمیه را به دست بیاوریم. من با چلسی قرارداد دارم و کارم را پیش می‌برم.

سرمربی ایتالیایی چلسی اضافه کرد: برای بازی‌های پیش‌رو به شانس بازیکنانم برای حضور در جام جهانی فکر نمی‌کنم و تنها بازیکنانی را به زمین می‌فرستم که بدانند می‌توانند برای تیم مفید باشند. انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی برای هر دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید این را در نظر داشت که بازیکن به جام جهانی خواهد رسید یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.