سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از زمان برگزاری دیدار سوپرجام با پرسپولیس، گفت: این مسابقه را در آلمان یا اسپانیا برگزار کنید.

سوپرجام در اسپانیا یا آلمان برگزار شود/ دوست دارم ۶ بار با پرسپولیس بازی کنیم!

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر در خصوص رویارویی با پرسپولیس در سوپرجام گفت: اگر ۶ بار با هم بازی کنیم، خیلی خوب است. من اینجا بسیار خوشحال هستم. خیلی خوشحالم از همسایگان و همه ایرانی هایی که اطراف من هستند. وقتی با پرسپولیس بازی می کنیم، جنگ نیست. یک بازی عادی است. برای من مهم این است زمانی که از اینجا بروم، همه بگویند مربی خوبی بود، تلاش کرد و به فوتبال ایران یاری رساند. من خوشحالم که پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است. ذوب آهن و ما هم همینطور. پرپسولیس با الجزیره بازی دارد، من این تیم را می شناسم، خیلی تیم خوبی است و فکر می کنم پرسپولیس شانس خوبی داشته باشد.

وی افزود: درباره سوپرجام باید بگویم این بازی(۲۹ تیرماه) روز بسیار بدی است؛ هر تیم ۶، ۷ بازیکن در تیم ملی دارند که از جام جهانی برگشته اند. فدراسیون فوتبال باید این صحبت را بشنود که بازیکنان از تیم ملی برمی گردند و با فاصله کم باید به سوپرجام بروند. ممکن است آنها مصدوم شوند. چرا سوپرجام را ۳ ماه بعد در اروپا و یا در آلمان برگزار نمی کنید؟ یا در اسپانیا؟ این تاریخی که برای سوپرجام مشخص شده، خوب نیست.

سرمربی استقلال تاکید کرد: من عاشق دربی هستم؛ دربی فوق العاده است. مثل بازی مونشن گلادباخ و کلن. ما اگر می باختیم یکماه با کسی حرف نمی زدیم. ورزشگاه باشکوه و زیبا است و هر دو تیم دنبال برد هستند. شاید مثل من دو تیم بزرگ را در یونان ندیده باشید، فوتبال برای همه کشورها مهم است. من جام جهانی ۱۹۵۴ آلمان را یادم می آید؛ یکسری مشکلات آنجا بود و می دانید که فوتبال چقدر کمک کرد و چقدر مهم بود. در ۱۹۹۰ مردم کامرون بسیار خوشحال شدند. این بسیار خوب است. در این لحظه استقلال یکی از بهترین سفرای فوتبال برای ایران است. این صحبت من علیه پرسپولیس نیست و به صورت کلی می گویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.