کرج- رقابت های اسکیت سرعت قهرمانی نونهالان و نوجوانان دستجات آزاد کشور با درخشش البرزی ها و کسب عناوین برتر همراه بود.

درخشش البرز در مسابقات اسکیت دستجات آزاد قهرمانی کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین در این رقابت ها که هفته گذشته برگزار شد و روز جمعه به پایان رسید اسکیت بازان البرزی موفق به کسب چندین رتبه برتر در بخش های مختلف دختران و پسران شدند.

رییس هیئت اسکیت استان البرز دراین ارتباط گفت: به دنبال اعلام فدراسیون اسکیت مبنی بر برگزاری مسابقات کشوری دستجات آزاد مبادرت به اعزام نفرات زبده خود به این مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی تهران کردیم.

محمود فرهنگ رنجبر افزود: با تلاش های مربیان و مراکز فعال آموزشی اسکیت در سطح استان خوشبختانه نتایج و مقام های خوبی برای البرز حاصل شد.

وی ادامه داد: در بخش نونهالان پسر ودختر البرز موفق به کسب ۲ مقام دومی ودو عنوان سومی شد ودر رده نوجوانان نیز ماحصل تلاش اسکیت بازان البرزی یک مقام اول، ۲ عنوان دومی و یک عنوان سوم بود.

رنجبر با بیان اینکه پیش از این مسابقات نیز تیم فری استایل پسران البرز عنوان دومی کشور را در اصفهان کسب کرده بود گفت: خوشبختانه سال ۹۷ با نتایج خوب تیم های اعزامی البرز به مسابقات کشوری همراه بود و  نوید روزهای درخشان آینده و حرکت رو به رشد این ورزش در البرز را می دهد.

وی در پایان حضور ۳ البرزی در اردوی تیم های ملی اسکیت جهت حضور در بازی های آسیایی جاکارتا را مورد اشاره قرار داد و گفت: از این جمع ۲ نفر خانم ویک نفر آقا هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.